گوگل از عرضه سه بازی واقعیت مجازی جدید برای پلتفرم Daydream VR خبر داد

گوگل به تازگی در رویداد GDC 17 از سه بازی جدید برای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream VR خود خبر داده است.

0

Daydream VR پلتفرم رسمی واقعیت مجازی گوگل برای اندروید 7 است. امروز و در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی GDC 17 که در سن فرانسیسکو برگزار شد گوگل سه عنوان جدید بازی برای واقعیت مجازی را رونمایی کرد.

بازی اول با همکاری شرکت مشهور یوبی‌سافت است که شخصیت‌های محبوب Rabbids را در بازی Virtual Rabbids به واقعیت مجازی می‌آورد. این بازی ماجرایی از کنترلر هدست Daydream گوگل نیز به خوبی استفاده می‌کند و در عین حال جذابیت و شوخ‌طبعی خرگوش‌ها را نیز به همراه دارد.

بازی بعدی Beartopia نام دارد که از استودیوی مستقل Spry Fox برنده جایزه سال 2016 خواهد بود. این بازی کاملاً نسبت به بازی پازلی قبلی این گروه Alphabear متفاوت بوده و هدف در آن ساخت دهکده‌ای مسالمت‌آمیز با همکاری سایر بازیکنان و همچنین تعامل با آن‌هاست.

سرانجام بازی بعدی Along Together از استودیوی Turbo Button درباره یک دوست خیالی است که شما آن را از درون پازل‌ها به سلامت هدایت می‌کنید. تریلر این بازی را می‌توانید اینجا تماشا کنید:

تمامی این عناوین به زودی در پلی استور گوگل عرضه خواهند شد و گوگل می‌گوید همین حالا هم عناوین بسیار جذابی برای واقعیت مجازی مانند Need for Speed No Limits VR، Keep Talking and Nobody Explodes و همچنین Gunjack 2 End of Shift در پلی استور برای دانلود موجود هستند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.