شرکت Gionee گوشی‌های A1 و A1 Plus خود را معرفی کرد

شرکت Gionee خانواده‌ جدیدی از گوشی‌‌های هوشمند را به محصولات خود اضافه کرد، این گوشی‌های جدید Gionee که در خانواده A محصولات شرکت Gionee قرار می‌گیرند را گوشی‌های A1 و A1 plus شرکت Gionee تشکیل می‌دهند و اکنون شاهد رونمایی این گوشی‌ها هستیم.

0

شرکت Gionee بر این باور است که تولید گوشی‌های هوشمندی که از دوربین سلفی باکیفیتی در کنار باتری با ظرفیت بالا و کیفیت صدای خوب بهره می‌گیرند می‌تواند به فروش بیشتر این گوشی‌ها کمک کند. در همین زمینه در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا شاهد معرفی خانواده‌ جدیدی از گوش‌های Gionee هستیم.

اعضای این خانواده جدید که A نام دارد را در حال حاضر دو گوشی با نام‌های Gionee A1 و A1 Plus تشکیل می‌دهد. اولین گوشی این خانواده Gionee A1 است و همان‌گونه که از نامش پیداست گوشی کوچکتر خانواده گوشی‌های A تولید شده توسط Gionee است. این گوشی ابعادی برابر با ۱۵۴.۵ در ۷۶.۵ در ۸.۵ میلی‌متر دارد و از ۱۸۲ گرم وزن برخوردار است. ممکن است در نگاه اول به لحاظ ابعاد این گوشی باب دل شما نباشد، اما همان‌گونه که اشاره شد، گوشی Gionee A1 قرار نیست شما را به لحاظ شارژ باتری، تنها بگذارد و در این گوشی شاهد حضور یک باتری قدرتمند ۴۰۱۰ میلی‌آمپری هستیم.

در کنار این موارد در Gionee A1 صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی با پنل آمولِد، چیپست مدیاتک هِلیو P10, میزان ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری گوشی A1 را تشکیل می‌دهد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در قسمت پشت گوشی و دوربین قدرتمند ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگرم f/2.0 به همراه فلش سلفی در قسمت جلوی گوشی A1 Gionee  خود نمایی می‌کند.

در Gionee A1 شاهد حضور اندروید نسخه ۷ نوقا هستیم و این گوشی در رنگ‌های خاکستری، مشکی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

پس از گوشی Gionee A1 نوبت به Gionee A1 Plus فرا می‌رسد، همان‌‌گونه که از نام این گوشی پیداست، با گوشی بزرگ‌تری طرف هستیم. A1 Plus از ابعادی برابر با ۱۶۶.۴ در ۸۳.۳ در ۹.۱ میلی‌متر بهره می‌گیرد و وزن این گوشی ۲۲۶ گرم است. Gionee برای A1 Plus یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با پنل IPS در نظر گرفته است و یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۵۵۰ را در Gionee A1 Plus شاهد هستیم.

چیپست مدیاتک هِلیو P25 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی، سایر مشخصات اصلی A1 Plus Gionee را تشکیل می‌دهد. در قسمت دوربین نیز A1 Plus تفاوت‌های چشم‌گیری با برادر کوچک‌تر خود دارد. A1 Plus در قسمت پشت به یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسل مجهز است، این دوربین دیافراگمی برابر با f/2.0 دارد. در قسمت جلوی A1 Plus هم شاهد یک دوبین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستیم که دیافراگم این دوربین برابر با f/2.0 است.

فناوری شارژ فوق سریع 18W در کنار بلند‌گوهای استریو با چیپست صوتی ساخت دست MaxxAudio، سایر مشخصات بارز A1 Plus Gionee را تشکیل می‌دهد.

شرکت Gionee قرار است گوشی A1 خود را تا اواسط فروردین ماه سال آینده با قیمت ۳۴۹ دلار ریورو بازار کند، گوشی A1 Plus نیز انتظار می‌رود تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده با قیمت حدودی ۴۹۹ یورو راهی بازار شود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.