هواوی ساعت هوشمند Huawei Watch 2 را معرفی کرد

تقریباً دو سال از رونمایی Watch اولین دستگاه اندرویدی پوشیدنی شرکت هوآوی می‌گذرد. امروز در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا، هوآوی جانشین این دستگاه را با عنوان قابل پیش‌بینی Watch 2 معرفی کرده است.

0

شاید اولین تفاوت محسوس (به‌غیراز طراحی) اضافه شدن اتصالات 4G باشد (در برخی مدل‌ها به کمک سیم‌کارت یا eSIM)؛ به این معنی که برای کار کردن با قابلیت‌های هوشمند این ساعت نیازی به یک گوشی نخواهید داشت. بنا به هوآوی، Watch 2 از همین ماه کار خود را در اسپانیا، فرانسه، پرتغال، آلمان، ایتالیا و البته چین آغاز خواهد کرد. از بهار سال 96 نیز در آمریکا و انگلستان عرضه می‌شود. چند بند و رنگ مختلف از این دستگاه وجود دارد، اما قیمت پایه آن 320 یورو (در حدود 350 دلار) خواهد بود.

Watch 2 به صفحه‌نمایش 1.3 اینچی با رزولوشن 390 در 390، 4 گیگابایت حافظه داخلی (که تمام آن در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد) و یک باتری 420 میلی‌آمپری مجهز شده است. هوآوی ادعا کرده که باتری دستگاه تا دو روز در استفاده عمومی و تا 10 ساعت در «حالت تمرین» دوام می‌آورد.

همان‌طور که شاید خودتان هم حدس زده‌اید، Watch 2 با سیستم‌عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود. یک پردازنده Snapdragon Wear 2100 از کوالکام نیز مسئول پردازش‌های این دستگاه است. به نظر می‌رسد که با این دستگاه کاربران اهل ورزش هدف گرفته‌شده باشند، چراکه با طراحی و رنگ‌بندی‌های خشن، جی‌پی‌اس داخلی و البته نمایشگر ضربان قلب عرضه می‌شود.

برای آن دسته از شما که سلیقه خاص‌تری دارید، Huawei Watch 2 با یک طراحی پورشه هم عرضه خواهد شد. این دو شرکت درگذشته نیز برای طراحی نسخه متفاوتی از گوشی P9 با یکدیگر همکاری کرده بودند و نسخه پورشه Watch 2 نیز در هماهنگی خوبی با آن دستگاه قرار خواهد داشت. هنوز قیمت یا تاریخ عرضه Watch 2 با طراحی پورشه مشخص نشده است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.