قیمت و زمان عرضه هواوی پی 10 و پی 10 پلاس مشخص شد

هواوی ساعتی پیش گوشی‌های جدید پرچم‌دار خود P10 و P10 Plus را معرفی کرد. حالا قیمت و زمان عرضه حدودی این گوشی مشخص شده است.

0

همان‌طور که سال گذشته پی 9 و پی 9 پلاس به بازار آمریکا راه پیدا نکرد امسال هم خبری از پی 10 در بازار آمریکا نخواهد بود اما می‌توانید مطمئن باشید این گوشی‌ها به بازار ایران خواهند آمد. هواوی قصد دارد از فروردین‌ماه سال آینده گوشی‌های پی 10 و پی 10 پلاس خود را ابتدا در کشورهای زیر و سپس به مرور زمان در سایر کشورها عرضه کند:

استرالیا، اتریش، شیلی، چین، کلمبیا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، مالزی، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرو، فیلیپین، لهستان، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلستان و ویتنام.

قیمت هواوی پی 10 و پی 10 پلاس نیز به شرح زیر خواهد بود:

  • 650 یورو برای هواوی پی 10 (نسخه 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم)
  • 700 یورو برای هواوی پی 10 پلاس (نسخه 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم)
  • 800 یورو برای هواوی پی 10 پلاس (نسخه 128 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم)

به این ترتیب انتظار داریم قیمت پی 10 نسبت به جی 6 و گلکسی اس 8 کمی پایین‌تر بوده و در عوض پی 10 پلاس هم‌قیمت با پرچم‌داران رقیب عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.