دانلود کنید: والپیپرهای جی 6 ال‌جی

سرانجام ال‌جی جی ۶ با هزار و یک ناز و اطوار معرفی شد، این گوشی پرچمدار نیز همانند سایر گوشی‌های پرچمدار از والپیپیرهای بسیار زیبایی برخوردار است که دانلود کردن آنها خالی از لطف نیست. به همین دلیل والپیپرهای جی ۶ ال‌جی را برای دانلود قرار داده‌ایم.

0

ال‌جی به وعده خود عمل کرد و جی ۶ را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ رونمایی کرد، اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید، حتما به خبر معرفی جی ۶ نیز برخورده‌اید. انصافا باید گفت ال‌جی در حق جی ۶ چیزی کم نگذاشته است و به همین دلیل شاهد گوشی هستیم که به هر لحاظ برازنده بدست گرفتن بیرق ال‌جی است.

در کنار تمامی تجهیزات سخت‌افزاری تراز اولی که در جی ۶ شاهد آن هستیم، این گوشی به والپیپرهای بسیار زیبا و چشم‌نوازی نیز مزین شده است. در این والپیپرها طراحی مینیمالیستی و رنگ‌های جذاب و خیره کننده‌ای را دارند، در نتیجه حیف است که تا زمان عرضه جی ۶ به بازار برای استفاده از این والپیپرها صبر کنیم.

به همین دلیل اگر طرفدار والپیپرهای گوشی هستید و مدتی است که به دنبال والپیپر جدید برای گوشی می‌گردید، چه والپیپرهایی شایسته‌تر از والپیپرهای جی ۶ ال‌جی.

در نهایت به این نکته نیز اشاره کنیم که ممکن است احساس کنید این والپیپرها به صورت نامتناسبی دراز هستند. اگر این گونه است باید گفت، این احساس را تنها شما ندارید و سایر کاربران نیز متوجه این موضوع شده‌اند، دلیل این امر نیز نسبت صفحه‌نمایش 9:18 ال‌جی جی ۶ است.

اما بد به دل خود راه‌ ندهید چرا که این والپیپرها به اندازه کافی بزرگ هستید و رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ دارند، در نتیجه برازنده گوشی همراه فعلی شما نیز خواهند بود.

در نهایت باید گفت اگر والپیپرهای جی ۶ دل شما را هم برده است، پیشنهاد می‌‌کنیم برای دانلود والپیپرهای جی ۶ در اندازه اصلی به این لینک مراجعه کنید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.