درز تصاویر چهار گوشی اکسپریای جدید سونی پیش از رونمایی رسمی

سونی قصد دارد فردا در نمایشگاه MWC 2017 گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی کند. خوشبختانه امروز و پیش از رونمایی رسمی می‌توانیم نگاهی به چهار گوشی Xperia جدید این شرکت داشته باشیم.

0

افشاکننده مشهور توییتری Evan Blass به تازگی تصاویری از چهار گوشی اکسپریای سونی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد فردا رونمایی خواهند شد. در نگاه اول تمامی گوشی‌ها طراحی آشنایی شبیه به Xperia XZ دارند و به نظر می‌رسد سونی قصد ایجاد تغییر در طراحی گوشی‌هایش را ندارد. با وجود این‌که تصاویر این گوشی‌ها بدون نام منتشر شده اما می‌توان حدس زد هر تصویر مربوط به کدام گوشی است.

گوشی اول از سمت چپ که به رنگ آبی آسمانی است می‌تواند جانشین Xperia X باشد که گفته می‌شود با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD و پردازنده اکسپریا اسنپ‌دراگون 653 به همراه همان دوربین پرچم‌داران عرضه خواهد شد. گوشی مشکی رنگ با توجه به محل قرارگیری سنسورها و فلش دوربین احتمالاً همان Xperia XZ Premium خواهد بود که روز گذشته تصویری از آن درز کرد و گفته می‌شود به صفحه‌نمایش 4K مجهز خواهد بود.

گوشی سفید رنگ سوم احتمالاً جانشین Xperia XA با نام XA2 یا XA 2017 بوده که پیش از این نیز تصاویر زیادی از آن درز کرده بود و سرانجام گوشی چهارم با توجه به فلش سلفی آن می‌تواند XA2 Ultra باشد که با تمرکز روی سلفی عرضه خواهد شد.

درز این تصاویر برای هواداران سونی می‌تواند هم خبر خوب و هم بدی باشد چرا که تقریباً در هر بازه قیمتی گوشی اکسپریای جدیدی عرضه خواهد شد اما برخلاف ال‌جی و سامسونگ که در پرچم‌داران جدید خود سعی در بهبود طراحی و حذف حاشیه‌های بدقواره صفحه‌نمایش داشته‌اند سونی کماکان به همان طراحی قدیمی و حاشیه‌های ضخیم بالا و پایین صفحه وفادار مانده است؛ هرچند که هواداران این برند معمولاً این موضوع را نقطه ضعف نمی‌دانند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.