درز تصویر گوشی Xperia XZ Premium سونی با صفحه‌نمایش 4k

کاملاً‌ مشخص شده است که سونی گوشی Xperia XZ Premium را برای رونمایی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در آستین دارد، اکنون نیز شاهد درز تصویر گوشی Xperia XZ Premium سونی با صفحه‌نمایش 4k پیش از رونمایی رسمی این گوشی هستیم.

0

بر اساس آنچه از روی این تصویر جدید می‌توان در خصوص ظاهر Xperia XZ Premium قضاوت کرد باید گفت که سونی از همان سبک‌ و سیاق طراحی گوشی‌های جدید خود در Xperia XZ Premium نیز استفاده کرده است. به لحاظ بدنه نیز با قابی طرف هستیم که شبیه آن را هواداران گوشی‌های سونی پیش از این در اکسپریا زد پریمیوم دیده بودند.

اگر با دقت به صفحه‌نمایش Xperia XZ Premium توجه کنید چشم شما به تاریخ هفتم ماه مِی خواهد افتاد، این تاریخ که معادل با هفدهم اردیبهشت ماه سال آینده است به احتمال زیاد زمان عرضه این گوشی خواهد بود.

سونی سعی کرده است در عکس تبلیغاتی Xperia XZ Premium رمز و رازهای بیشتری را نیز برای هواداران قرار دهد، برای نمونه می‌توان به نمایش ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه در این گوشی اشاره کرد. به احتمال زیاد این بیانگر حضور چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در Xperia XZ Premium خواهد بود.

در حال حاضر از روی این تصویر منتسب به Xperia XZ Premium بیشتر از این نمی‌توان در خصوص پرچمدار بعدی سونی نظر داد، اما در این بین گفته می‌شود که گوشی هوشمند Xperia XZ Premium صفحه‌نمایشی با رزولوشن 4K دارد و از فناوری نمایش رنگ HDR بهره می‌برد. به احتمال زیاد یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی نیز با میزان پیکسل 1.22μm در این گوشی قرار خواهد گرفت. این دوربین به قابلیت تصویر برداری با حالت اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه مجهز خواهد بود.

ویژگی Motion Eye نیز نظیر آنچه پیش از این در دوربین Eye AF سونی دیده بودیم را در Xperia XZ Premium نیز انتظار داریم. این دوربین از ویژگی تصویر برداری در نور بسیار کم نیز بهره می‌برد به ویژگی  Anti distortion هم مجهز است. به لحاظ لنز نیز گفته می‌شود که لنز دوربین  Xperia XZ Premium به میزان ۲۴ میلی‌متر واید خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از پرچمدار بعدی سونی در دسترس نیست، اما از آنجایی که تنها دو روز تا برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ زمان باقی مانده است، این وعده را از هم اکنون می‌دهیم که پوشش جامع و کاملی را از رونمایی گوشی‌های جدید سونی و سایر سلاطین موبایل را در فارنت خواهیم داشت.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.