مهمترین اخبار دنیای بازی در هفته‌ای که گذشت؛ هفته اول اسفند

در سری مقاله “مهم‌ترین اخبار دنیای بازی در هفته‌ای که گذشت” به مرور و بررسی اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته‌ای که سپری شد خواهیم پرداخت. هدف انتشار این سری مقاله این است تا افرادی که نتوانسته‌اند اخبار بازی‌های مورد علاقه خود را در طول هفته دنبال کنند، به صورت یکجا آن را همراه با فارنت مرور نمایند…

2

در این مقاله همراه شما هستیم تا اخبار هفته اول ماه از 30 بهمن تا 6 اسفند را در قالب یک مطلب خلاصه بررسی نماییم. از فروش بالای بازی For Honor گرفته تا بازگشت کریس ردفیلد در بازی رزیدنت اویل 7:

اخبار مهم هفته

امتیاز بررسی‌های بازی هورایزن زیرو دان و پیش‌بینی فروش آن

یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2017 قطعا بازی هورایزن زیرو دان است که سه روز دیگر به صورت رسمی و انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. هفته گذشته امتیازاتی که منتقدین مطرح سراسر جهان به این بازی داده بودند منتشر شد و در حال حاضر نیز متای بازی 88 است که خبر از عنوانی فوق‌العاده قدرتمند می‌دهد. از مهم‌ترین نمرات بازی می‌توان به امتیاز سایت گیم‌اسپات با نمره 9 از 10 اشاره کرد یا امتیاز IGN که 9.3 از 10 است. از نکات قابل توجه این است که مرجع USGamer تنها پایگاهی است که به این بازی نمره زیر 70 از 100 داده است و با امتیاز 50 از 100 تا حدودی به متای بازی لطمه وارد کرده است. مرجعی که در کمال ناباوری بازی هورایزن زیرو دان را ناامیدکننده اعلام کرده است. در اینجا امتیاز بررسی‌های بازی هورایزن زیرو دان را به صورت کامل مشاهده نمایید.

با این وجود طبق گفته‌های سازمان تحقیقاتی SuperData فروشی بین 4 تا 6 میلیون در سال 2017 و فروشی کلی بین 6 تا 8 میلیون نسخه خواهد داشت. یکی از دلایل پیش‌بینی این فروش بالا، نمرات درخشانی قلمداد شده که از سوی مراجع بررسی اعلام شده است. دیگر نکات پیش‌بینی فروش بازی هورایزن زیرو دان را از این لینک پی‌گیر شوید.

اطلاعات محتوای They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1

در اواسط هفته پیش تریلری از بازی بتلفیلد 1 منتشر شد که به معرفی حالت جدیدی به اسم Frontlines پرداخت که با محتوای They Shall Not Pass ماه آینده به بازی بتلفیلد 1 اضافه می‌شود. در این حالت جدید دو تیم نقاطی برای تصرف تا پایگاه دشمن در اختیار دارند و پس از تصرف این نقاط، باید در پایگاه دشمن دو دستگاه تلگراف را از بین ببرند. برای مشاهده تریلر و جزئیات حالت Frontlines به اینجا مراجعه کنید.

همچنین یکی دو روز پیش ویدیوی گیم‌پلی محتوای بزرگ They Shall Not Pass ارائه شد که خبر از افزودن نقشه‌ای جذاب تحت عنوان Soissons و دو تانک جالب دیگر به نام‌های Char 2C Behemoth و St. Chamond می‌دهد. برای دیدن جزئیات خبر و دیدن تریلر محتوای They Shall Not Pass کلیک کنید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ چالش ساده یوبی‌سافت با بازی For Honor

از زمانی که یک بازی از طرف کمپانی مطرح یوبی‌سافت در صدر جدول فروش بریتانیا قرار گرفته است مدت زمان زیادی می‌گذرد. آخرین بار بازی The Division بود که از طرف یوبی‌سافت در فروردین امسال صدر فروش این جدول را تجربه نمود. اکنون عنوان For Honor به راحتی بازی‌های GTA V و FIFA 17 را کنار زده و در صدر جدول قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که در این میان بازی Sniper Elite 4 نیز فروشی غیرمنتظره رقم زده است. در ادامه 10 بازی برتر جدول فروش بریتانیا را مشاهده می‌کنید:

  • For Honor
  • Sniper Elite 4
  • Grand Theft Auto V
  • FIFA 17
  • Battlefield 1
  • Resident Evil 7: Biohazard
  • Call of Duty: Infinite Warfare
  • Rocket League
  • Forza Horizon 3
  • Watch Dogs 2

البته هنوز زقیب سرسخت فور آنر یعنی هورایزن زیرو دان از راه نرسیده است که به نظر می‌رسد نه تنها فور آنر بلکه هیچ عنوان دیگری نیز نتواند طی چند هفته آینده صدر جدول را از آن پس بگیرد.

از بازی Mass Effect: Andromeda چه خبر؟

کمتر از یک ماه به انتشار بازی مس افکت اندرومدا باقی مانده و سازندگان در این فاصله فرصت دارند تا بازیکنان را بیشتر با روند بازی آشنا کنند. پی‌رو این امر هفته گذشته تریلری جدید از بازی منتشر شد که به سلاح، حرکات و سیستم مبارزه بازی پرداخته بود. با توجه به این تریلر گیم‌پلی بازی بسیار گسترده شده و با یک مس افکت همه چی تمام طرف هستیم. برای مشاهده تریلر و جزئیات خبر سیستم مبارزات در بازی مس افکت: اندرومدا به اینجا بروید.

همچنین دیروز سیستم مورد نیاز بازی ارائه شد که خبر از یک بازی قدرتمند حداقل از نظر فنی می‌دهد. طبق اطلاعات منتشره برای اجرای بازی مس افکت: اندرومدا به رمی 8 گیگابایتی، کارت گرافیک GTX 660 و یک پردازنده Intel Core i5 3570 نیاز خواهید داشت. اما سیستم پیشنهادی بازی که مشخص نیست برای چه رزولوشن و کیفیتی است، قطعات سخت‌افزاری بسیار بالاتری را درخواست می‌کند. جزئیات دقیق سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی مس افکت: اندرومدا را از این لینک مشاهده نمایید.

تاریخ انتشار بازی NieR: Automata برای پی‌سی

سیستم مبارزه بازی NieR: Automata شباهت‌های بسیاری به سری Devil May Cry دارد، البته به نظر می‌رسد NieR پا فراتر گذاشته و یک تجربه ناب از شمشیرزنی به شم ارائه می‌کند. تریلری از سلاح و مبارزات بازی به انتشار رسیده است که این عنوان را به لیست بازی‌های موردانتظارتان در سال 2017 اضافه می‌کند. همچنین در پایان تریلر به تاریخ انتشار بازی بر روی استیم نیز اشاره شده است. برای مشاهده تریلر مبارزه و اعلام تاریخ انتشار بازی NieR: Automata برای پی‌سی کلیک نمایید.

بازگشت قهرمان سری رزیدنت اویل به بازی Resident Evil 7

کمپانی محبوب کپکام از طریق حساب رسمی تویتر خود اعلام کرد که در بسته الحاقی Not A Hero بازی رزیدنت اویل 7 شاهد بازگشت کریس ردفیلد خواهیم بود. این بسته الحاقی به صورت رایگان و در بهار سال آینده عرضه می‌شود. در ادامه چهره جدید کاراکتر کریس ردفیلد را مشاهده کنید:

متن تویت کپکام بدین شکل است:

کریس به دنبال چه کسی است؟ در یک داستان جدید به جواب این سوال خواهید رسید.

بازی رزیدنت اویل 7 ماه گذشته منتشر شد و نظرات مثبت همه را به خود جلب کرد.

بازی‌های ماه مارس سرویس گُلد اکس‌باکس لایو

سرویس گلد اکس‌باکس لایو نیز در رقابت با همتای خود بر روی پلی‌استیشن، چهار بازی جالب را برای دو کنسول اکس‌باکس وان و اکس‌باکس 360 به مدتی محدود رایگان کرده است. البته بازی‌های اکس‌باکس 360 از طریق سرویس Backward Compatibility بر روی اکس‌باکس وان نیز قابل استفاده است. یکی از این بازی‌ها نسخه Ultimate Edition بازی Evolve بوده که توانست نمایشی خیره‌کننده در E3 2014 داشته باشد. برای مشاهده لیست بازی‌های ماه مارس گلد به اینجا بروید.

بازی‌های انتشار یافته در این هفته

در هفته‌ای که سپری شد تنها بازی قابل ذکری که عرضه شد عنوان تحسین‌شده Halo Wars 2 بود. سایر بازی‌ها با اینکه اسم و رسم قابل توجه نداشتند اما توانستند عملکرد مناسبی از خود بر جای بگذارند. در ادامه لیست آن‌ها و اطلاعاتشان را مشاهده می‌کنید:

February 21, 2017 | سوم اسفند 1395

Berserk and the Band of the Hawk

پلتفرم: Windows / PS4 / PS Vita

——————

Halo Wars 2

پلتفرم: Xbox One / Windows

——————

Night in the Woods

پلتفرم: Windows / Mac / Linux / PS4

——————

Ys Origin

پلتفرم: PS4

====================

هفته گذشته تریلرها و جزئیات بسیاری از بازی‌های مختلف به انتشار رسید. همین‌طور شاهد درز اطلاعاتی از دو بسته الحاقی بزرگ برای دو عنوان فوق‌العاده بودیم. فراموش نکنید که ما را با نظرات خود در بهبود این سری مقاله یاری دهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. جعفر می‌گوید

    با سلام. من یه پدر هستم که پسرم در طول روز بیش ۸-۹ ساعت رو به بازی های خشن و نا مناسب میگذراند… شما چه پیشنهادی برای این مشکل دارید.
    متشکرم

    1. هومن محمدزاده می‌گوید

      سلام
      هر چند که بنده صلاحیت پیشنهاد انجام کاری برای چنین شرایطی رو ندارم اما به عنوان یه راهنمایی اینکه سعی نکنید کلا قطع کنید این فعالیتشو
      بلکه سعی کنین به مرور زمان از مدت زمان بازیش کم کنید و به سمت فعالیت های مفیدتر هدایتش کنید که نیاز داره برای این کار وقت بزارید
      اگه فرزندتون رو دوس دارین باید براش وقت بزارین… برای کنارش بودن وقت بزارید، باهاش به انجام اون بازی های ویدیویی بپردازید و کم کم از این 8 9 ساعت کم کنید و ببریدش بیرون از خونه و باهم وقت بیشتری بگذرونین
      اینجوری هم نظارت بیشتری روی بازی هایی که انجام میده دارین و هم میتونید کم کم مدت زمان بازیش با بازی‌های کامپیوتری رو کاهش بدین
      بازم میگم که این پروسه نیاز به وقت گذاشتن داره
      موفق باشید