حالا می‌توانید ایرپاد بی‌سیم اپل را با رنگ دلخواهتان سفارش دهید

تمامی علاقه‌مندان محصولات اپل به خوبی می‌دانند که اپل به استفاده از رنگ سفید در محصولات خود علاقه زیادی دارد، ایرپادهای بی‌سیم اپل هم از همین قانون طبعیت کرده و سفید طراحی شده‌اند، اکنون باخبر شدیم امکان سفارش ایر‌پاد بی‌سیم اپل با رنگ دلخواه نیز میسر شده است.

0

حتی اگر از طرفداران محصولات اپل هم نباشید باز هم ممکن است تعریف ایرپاد بی‌سیم اپل را شنیده باشید، ایرپاد بی‌سیم اپل به ظاهر چندان خوب و کارآمد به نظر نمی‌رسد اما کافیست تنها یک بار آن‌را در گوش خود قرار داده و موسیقی گوش کنید، تا متوجه کیفیت صدا و راحتی این محصول شوید. در کنار این مزایا متاسفانه ایرپاد بی‌سیم اپل به لحاظ رنگ‌بندی تنها در رنگ سفید عرضه شده است.

این امر باعث شده است تا شرکتی با نام Colorware خلاقیت از خود نشان دهد و ادعا کند که ایرپاد بی‌سیم اپل را به رنگ دلخواه کاربران رنگ‌آمیزی می‌کند. جالب است بدانید میزان رنگ‌های درنظر گرفته شده برای ای‌پاد بی‌سیم اپل بسیار متنوع است و چیزی حدود ۵۸ طیف رنگ را کاربر قادر است برای ایرپاد بی‌سیم خود انتخاب کند. جالب‌تر اینکه از این تعداد، ۲۹ طیف رنگ به صورت یکدست است و ۲۹ رنگ دیگر به صورت متالیک در نظر گرفته شده است.

این رنگ‌ها نیز به سفارش کاربر به صورت براق یا مات بر روی ایرپاد بی‌سیم اپل رنگ‌آمیزی خواهند شد. به این ترتیب کاربرانی که آیفون جت بلک را خریداری کرده‌اند با سفارشی کردن رنگ ایرپاد بی‌سیم می‌توانند این دو محصول را با هم سِت کنند. مشتریان مشکل پسند و خوش‌سلیقه نیز می‌توانند رنگ ایرپاد بی‌سیم خود را با لباس و سایر لوازمی که از آن استفاده میکنند هماهنگ نمایند.

از طرف دیگر امکان رنگ کردن قاب شارژر ایرپاد بی‌سیم اپل نیز ممکن است. ناگفته نماند که این خوش‌سلیقگی برای کاربر گران تمام می‌شود. یک ایرپاد بی‌سیم رنگ شده توسط Colorware قیمتی برابر با ۲۹۹ دلار دارد در صورتی که همین ایرپاد بی‌سیم با رنگ سفید از جانب اپل به قیمتی حدودی ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی ساده می‌توان گفت یک رنگ ناقابل برای ایرپاد بی‌سیم اپل چیزی حدود ۱۴۰ دلار برای مشتری آب خواهد خورد. جالب اینجاست که گران‌فروشی Colorware به همین‌جا ختم نمی‌شود و برای رنگ‌آمیزی شارژر ایرپاد بی‌سیم نیز مبلغ چهل دلار از مشتری طلب می‌کند.

البته بدون شک Colorware حساب همه جای کار را کرده است و می‌داند محصولات اپل طرفداران دوآتشه‌ای دارند که حاضرند به خاطر سلیقه و صد البته حفظ کلاس، قیمت‌های گزاف‌تر از این را هم پرداخت کنند.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.