اپ‌نت: پخش موزیک به سلیقه شما Mood Beats

اگر می‌خواهید پس از مدتی گوش فرادادن به موسیقی شخصی باشد تا با سلیقه شما آشنا شده و از آن پس طبق سلیقه‌تان برایتان موزیک پخش کند اپلیکیشن Mood Beats – Music Player همان شخص موردنظر است. این اپ هوشمند را Dreams In به بازار ارائه داده است.

0

بعد از نصب این اپ به راحتی می‌توان تمامی فایل‌های صوتی را با هر فرمتی به اجرا درآورد و از لذت گوش دادن به آن‌ها بهره‌مند شد. بعد از مدتی گوش فرادادن به آهنگ‌ها این اپ به صورت خودکار لیستی از موزیک‌ها مطابق سلیقه کاربر را ایجاد می‌نماید. کاربر می‌تواند این لیست را ویرایش نموده و یا به صورت جدا لیستی از علاقمندی‌هایش را ایجاد نماید. این فایل‌های صوتی بر اساس ویژگی‌های متفاوتی که دارند نیز قابل دسته‌بندی هستند. تم‌های متنوع اپ به خصوص در حالت شب نیز برای کاربر جذاب و دیدنی خواهد بود.

تم‌ها دارای دو حالت روز و شب بوده که تنظیمات آن‌ها نیز مطابق سلیقه کاربر قابل تغییر بوده و نیز برای هر آهنگ قابلیت شخصی‌سازی دارند. در صورت قفل بودن صفحه نمایش می‌توان فایل در حال پخش را کنترل نمود و آن را تعویض کرد و یا حجم صدا را تغییر داد. برای کاربرانی که تمایل دارند در کیفیت پخش موزیک‌ها تغییرات دلخواه و هیجان‌انگیزی اعمال کنند Mood Beats – Music Player این امکان را قرار داده تا به باندهای اکولایزر دسترسی داشته و از بین ایستگاه‌های از پیش تنظیم شده انتخاب نمایند و یا تنظیمات پیش‌فرض را به دلخواه تغییر دهند. برای دسترسی سریع به اپ می‌توان از ویجت‌های متنوع و زیبای آن بهره برد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.