تقاضای کاربران اسمارت‌واچ 3 از سونی برای تجدید نظر در مورد آپدیت ساعت به اندروید ور 2

چند روز پیش سونی آب پاکی را روی دست کاربران اسمارت واچ ۳ ریخت و رسما اعلام کرد که این ساعت هوشمند خود را به اندروید ویر ۲ آپدیت نخواهد کرد، از قرار معلوم این امر به مذاق کاربران اسمارت واچ ۳ خوش نیامده است و شاهد تقاضای کاربران اسمارت‌واچ 3 از سونی برای تجدید نظر در مورد آپدیت ساعت به اندروید ور 2 هستیم.

1

آپدیت اندروید ور ۲ چندی پیش از جانب گوگل منتشر شده است، این آپدیت شاهد ویژگی‌های زیادی است و به این ترتیب کاربران ساعت‌های هوشمند برای دریافت آپدیت اندروید ور ۲ لحظه شماری می‌کنند. از طرف دیگر اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، حتما به خاطر دارید که برای شما گفتیم اسمارت‌واچ ۳ به اندروید ور ۲.۰ آپدیت نخواهد شد

اگر طرفدار ساعت‌های هوشمند باشید به احتمال زیاد خاطر شما هست که اسمارت واچ ۳ حدود ۲ سال پیش از جانب سونی راهی بازار شده است، این تجربه اول و آخر سونی در عرضه ساعت‌های هوشمند بود و از آن زمان تاکنون نیز دیگر شاهد معرفی ساعت هوشمند جدیدی از جانب سونی نبودیم.

در این بین انصافا باید گفت اسمارت واچ ۳ ویژگی‌های خوبی دارد و از قرار معلوم کاربران این ساعت هوشمند قصد ندارند به راحتی از آن دل بکنند و دست روی دست نگذاشته‌اند، در نتیجه از سونی تقاضا کرده‌اند تا در خصوص آپدیت اسمارت واچ ۳ به اندروید نسخه ۲ تجدید نظر کند.

کاربران اسمارت واچ ۳ مدعی هستند این ساعت هوشمند درست است که یکی دو سال در بازار حضور دارد، اما به لحاظ سخت‌افزاری هنوز هم قابل رقابت با ساعت‌های هوشمند فعلی است، بد نیست بدانید پردازنده حاضر در اسمارت واچ ۳ به لحاظ قدرت، توانی برابر با اسنپ‌دراگون ۴۰۰ دارد، در کنار این پردازنده‌، در اسمارت واچ ۳ شاهد حضور ۵۱۲ مگابایت رم و ان‌اف‌اسی هستیم. حضور این قطعات باعث شده است تا اسمارت واچ ۳ به لحاظ سخت‌افزاری برای دریافت آپدیت اندروید ور ۲ مناسب باشد.

کاربران در درخواست خود از سونی، تاکید کرده‌اند که ساعت‌های هوشمند همتراز اسمارت واچ‌ ۳ در حال حاضر در صف دریافت آپدیت اندروید ور ۲ هستند و این امر باعث شده است تا جای اسمارت واچ ۳ در این صف خالی بماند. در این زمینه برای نمونه می‌توان به ساعت‌های هوشمند ذن‌واچ ۲ ایسوس یا نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ اشاره کرد. جالب است بدانید این ساعت‌ها به لحاظ سخت‌افزاری در رده اسمارت واچ ۳ سونی قرار دارند و میزبان آپدیت اندروید ور ۲ هستند.

اسمارت واچ ۳ در کنار مشخصات سخت‌افزاری که به آنها اشاره شد، از جی‌پی‌اس، وای‌فای، ان‌اف‌سی و استاندارد IP68 نیز بهره می‌برد. این موارد باعث شده است تا کاربران این ساعت به راحتی از آن چشم نپوشند و همچنان توقع آپدیت جدید اندروید ور ۲ را از سونی داشته باشند.

ذکر این نکته نیز لازم است که در اسمارت واچ ۳ سونی شاهد حضور پردازنده برادکام مدل BCM23550 هستیم، احتمال می‌رود این پردازنده با اندروید ور ۲ سازگاری نداشته باشد، اگر این احتمال صحت داشته باشد، بدون شک علی‌رغم درخواست مجدد کاربران، کاری از دست سونی برای انتشار آپدیت اندروید ور ۲ بر نخواهد آمد. اما در غیر این صورت امیدواریم سونی تجدید نظر کرده و با انتشار این آپدیت جدید عمر ساعت هوشمند خود را بیشتر کند.

ubergizmo.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ویل دورانت می‌گوید

    اخه این چه کاریه سونی خاک….