اپ‌نت: اعمال افکت روی تصاویر با Photo Editor – Pixerist FX Pro

در میان تنوع گسترده اپ‌های مربوط به ویرایش تصاویر، داشتن یک اپ با افکت‌های متنوع و خاص مانند Photo Editor – Pixerist FX Pro می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. این اپ دارای افکت‌های غیرمعمول و خاص است که تعداد آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد و این عامل خود باعث محبوبیت این محصول از Pixerist Studio شده است.

0

مانند سایر اپ‌های این‌چنینی از جمله اپ محبوب Prisma در ابتدا می‌توان به صورت زنده یک عکس گرفت و روی آن کار کرد و یا ویرایش‌ها را روی یکی از تصاویر گالری انجام داد. بعد از انتخاب عکس این قابلیت در اختیار کاربر گذاشته شده تا بتواند عکس را کات نموده و یا تنظیمات را بر روی تمام آن انجام دهد. در ادامه با انتخاب یکی از افکت‌های متنوع شاهد تاثیر فوق‌العاده آن بر روی تصاویر خود باشد.

بعد از انتخاب هر افکت اپلیکیشن این توانایی را می‌دهد تا بتوان تاثیر آن را کم و یا زیاد نمود. مجموعه افکت‌هایی که Photo Editor – Pixerist FX Pro در اختیار کاربران خود قرار داده است تاکنون در کمتر اپ این‌چنینی مشاهده شده. بر روی تمامی تصاویر می‌توان قاب یا فریم دلخواه را قرار داد و در نهایت آن را در صفحات مجازی به اشتراک گذاشت. قبل از ذخیره تصاویر روند اعمال تغییرات و تصویر نهایی در مقایسه با تصویر اولیه به نمایش درمی‌آید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.