آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و نوت 5 سامسونگ اسفندماه منتشر خواهد شد

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج مدتی است که طعم آپدیت اندروید ۷ را چشیده‌اند و به همین دلیل نوبتی هم که باشد نوبت گلکسی اس ۶ و نوت ۵ سامسونگ است که به آپدیت اندروید ۷ مجهز شوند، باخبر شدیم آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و نوت 5 سامسونگ اسفندماه منتشر خواهد شد.

6

کاملا طبیعی است که سامسونگ هوای پرچمداران فعلی خود را بیشتر داشته باشد، به همین دلیل سامسونگ آپدیت اندروید ۷ را برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر کرده است، به این ترتیب اکنون نوبت پرچمداران سابق سامسونگ است که آپدیت اندروید ۷ را دریافت کنند.

باخبر شدیم یکی از مدیران ارشد واحد موبایل سامسونگ در ترکیه، برنامه‌ زمانی دریافت آپدیت اندروید ۷ را برای‌ گوشی‌های تراز اول سامسونگ منتشر کرده است. در این فهرست، نام گلکسی اس ۶ و نوت ۵ سامسونگ به چشم می‌خورد و قید شده است که این گوشی‌ها اسفند ماه امسال طعم اندروید ۷ نوقا را خواهند چشید.

بر اساس این برنامه زمان‌بندی، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی اس ۶ اج نیز حدود یک هفته پس از گلکسی اس ۶، میزبان اندروید ۷ خواهند بود. این گونه که پیداست انتشار آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ کاملاً جدی است چرا که از هم اکنون شاهد انتشار راهنمای نحوه دریافت آپدیت ۷ برای گلکسی اس ۶ نیز هستیم. گفته می‌شود بیشتر ویژگی‌هایی که در آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ شاهد بودیم را با این آپدیت جدید در گلکسی اس ۶ نیز مشاهده خواهیم کرد.

البته احتمال می‌رود بعضی از ویژگی‌های آپدیت اندروید ۷ در گلکسی اس ۷ برای گلکسی اس ۶ حذف شده باشد که از بین آنها می‌توان به حذف حالت عکس‌برداری غذا در دوربین گوشی، سلفی فلش، هایپرلَپس و امکانات عکس‌برداری به صورت متحرک با قابلیت پاناروما، اشاره کرد. ویژگی ارتقا ویدئوها، حالت پرفورمنس و قابلیت همیشه روشن صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ نیز از مواردی خواهند بود که با آپدیت اندروید ۷ در گلکسی اس ۶ غیبت خواهند داشت.

لازم به ذکر است، بنا به این برنامه زمان‌بندی معرفی شده از جانب مدیر ارشد واحد موبایل ترکیه، گلکسی A مدل ۲۰۱۶ و گلکسی J نیز قرار است در خرداد و تیر ماه سال آینده به آپدیت اندروید ۷ مجهز شوند.

این راه هم بگوییم که آپدیت اندروید ۷ قرار است برای گلکسی اس ۶ و نوت ۵ سامسونگ در ماه آینده برای کاربران اروپایی این گوشی منتشر شود با این حساب ممکن است برنامه زمان‌بندی انتشار این آپدیت در قاره‌های مختلف، متفاوت باشد.

androidauthority.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. ma می‌گوید

    سلام. من نوت ۵ دارم ولی هنوز اندروید ۷ براش نیومده.
    چرا؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز برای گوشی های درون ایران عرضه نشده

  2. Pouya می‌گوید

    سلام امروز ۱۳ /۱/۹۶ اندروید نقا برای نوت ۵ دریافت کردم.

  3. محمد می‌گوید

    گوشی Lg عددی در مقابل سامسونگ نیس

  4. پویا می‌گوید

    حتی سامسونگ هم توی آپدیت چندان سابقه خوبی نداره از ال جی جلو زد. پس آپدیت G4 کی میخواد بیاد؟!

    1. پوریا می‌گوید

      الجی عددی نیست اخه کدوم گوشیاش خوب بوده الجی جی ۴ که برد میسوزونه یا اون جی ۵ که مثل اسباب بازی باتریش باز میشه یا اون v20 با طراحی زشتیش به چیش مینازی