آیا بازی Red Dead Redemption 2 برای پی‌سی عرضه خواهد شد؟

نسخه اول از سری پرطرفدار Red Dead Redemption تنها برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه شد و هیچ‌وقت رویای پی‌سی‌بازها در رابطه با عرضه آن برای پلتفرم محبوبشان به حقیقت نپیوست. اما احتمالا قضیه نسخه دوم متفاوت است. با فارنت همراه باشید…

1

چند روز پیش، عوامل قفل امنیتی Denuvo به دلیل یک نقص فنی در پایگاه اینترنتی خود که منجر به دسترسی نامحدود کاربران سایت برای مدتی محدود به تمامی اطلاعات دیتابیس شد، به طور ناخواسته اطلاعاتی در مورد عناوین آینده پی‌سی ارائه کردند.

با توجه به اخبار منتشره، راک‌استار در آینده از این قفل امنیتی استفاده خواهد کرد. خُب اهمیت این خبر در چیست؟ دنوو یک قفل امنیتی است که تنها بر روی عناوین پی‌سی به کار می‌رود و راک‌استار نیز در حال حاضر و تا جایی که اطلاع داریم، تنها یک بازی در دست ساخت دارد و آن عنوانی نیست جز بازی Red Dead Redemption 2.

این بازی تنها برای انتشار بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان تایید شده است اما همانند عناوین گذشته چون GTA IV و GTA V که پس از مدتی بر روی پی‌سی پورت شدند، ممکن است برای بازی Red Dead Redemption 2 نیز چنین اتفاقی رخ دهد و طرفداران پی‌سی‌باز این عنوان هم خوشحال شوند.

البته این خبر را زیاد جدی نگیرید زیرا هنوز هیچ چیز از سوی راک‌استار رسمیت پیدا نکرده است و این قضیه می‌تواند صحتی نداشته باشد. منتظر اخبار آینده بازی باشید. نظر شما در این مورد چیست؟

gamingbolt

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. LOVE می‌گوید

    بدرک که نیومد بازی های کامپیوتر هیجانی تراز اونین که فکرشو میکنید