لپ‌تاپ 14 اینچی Razer Blade به پردازنده نسل هفتم اینتل مجهز می‌شود

لپ‌تاپ مخصوص بازی Razer Blade یکی از پرفروش‌ترین‌های این برند حالا قرار است با نسل هفتم پردازنده اینتل یعنی سری Kaby Lake آپدیت شود.

0

ریزر Blade نسخه 14 اینچی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ریزر است که بین نسخه 13 اینچی Blade Stealth و نسخه 17 اینچی Blade Pro قرار می‌گیرد. این کامپیوتر از پردازنده گرافیکی قدرتمند انویدیا GTX 1080 به همراه 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و صفحه‌نمایش 1080p IPS یا 4K استفاده می‌کند. حالا ریزر پردازنده این مدل را از Core i7-6700HQ با فرکانس 2.6 گیگاهرتز به Core-i7-7700HQ با فرکانس 2.8 گیگاهرتز ارتقا می‌دهد. مدل جدید البته با صد دلار افزایش قیمت قرار است با قیمت 1899 دلار عرضه شود.

ریزر نسخه 1080p را از همین امروز در اروپا و آمریکای شمالی از طریق وب‌سایت خود عرضه کرده و نسخه 4K هم قرار است بهار آینده وارد بازار شود. گفتنی است نسخه‌های با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و یک ترابایتی نیز هر دو از نوع SSD عرضه می‌شوند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.