موتورولا فینالیست‌های رقابت Moto Mod را اعلام کرد

شرکت موتورولا فینالیست‌های طرحی که در قالب آن کاربران قرار بود مادهای جدید را برای گوشی‌های سری زد این برند تولید کنند اعلام کرد.

0

در ماه نوامبر، موتورولا و لنوو چالشی را در Indiegogo برگزار کردند تا کاربران را به ایجاد مادهای جدید برای گوشی‌های هوشمند سری موتو زد ترغیب کنند. حالا این چالش به مراحل پایانی خود رسیده و موتورولا 12 فینالیست که امکان رسیدن طرح آن‌ها به مرحله بهره‌برداری تجاری وجود دارد را انتخاب کرده است. در بین 12 طرح منتخب مواردی وجود دارند که پیش از این هم آن‌ها را مشاهده کرده بودیم. به عنوان مثال، می‌توان به ماد جذابی اشاره کرد که قابلیت شارژ بی‌سیم و درگاه مادون قرمز را با قیمت 45 دلار پیش روی کاربران قرار می‌دهد. Moto Mod Edge هم یکی دیگر از این طرح‌ها است که سیستم چند LED داخلی را با امکان شخصی‌سازی، در کنار هشدارهایی با نمایش نورانی، با قیمت پایه 55 دلار پیش روی خریداران قرار می‌دهد. از جمله گزینه‌های جذاب دیگر می‌توان به ماد ویژه با باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی که در آن سلول‌های خورشیدی تعبیه شده اشاره کرد. دو ماد واکی‌تاکی، ماد ویژه کیف پول مجهز به جی‌پی‌اس و باتری 1200 میلی‌آمپرساعتی و ماد ضبط دیجیتالی از جمله موارد جذاب دیگر به شمار می‌آیند.

موتورولا در ماه مارس برنده جایزه اصلی که شانس بازدید از مقر اصلی این شرکت در شیکاگو را خواهد داشت را انتخاب خواهد کرد. علاوه بر این، سرمایه یک میلیون‌ دلاری هم برای توسعه هرچه بیشتر طرح فرد برنده، از طرف لنوو در اختیار او قرار خواهد گرفت. در حال حاضر مادهایی که بیشترین پشتیبانی را در Indiegogo داشته‌اند طرح شارژ بی‌سیم و همچنین Moto Mod Edge هستند. با وجود این، از آنجایی که کمپین‌ها از یک تا دو ماه به طول می‌انجامند هنوز زمان کافی برای جذب سرمایه وجود دارد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.