قابلیت تأیید هویت دو مرحله‌ای سرانجام به واتس‌اپ آمد

واتس‌اپ سرانجام قابلیت تأیید هویت دومرحله‌ای را برای امنیت بیشتر کاربران به اپلیکیشن‌های اندروید، آیفون و ویندوزفون خود آورد.

0

این قابلیت که از مدتی پیش برای نسخه‌های آزمایشی واتس‌اپ در دسترس بود سرانجام به نسخه رسمی آمده تا نگرانی کمتری از بابت هک شدن اکانت خود داشته باشید. با این قابلیت می‌توانید یک کد شش رقمی را به عنوان مرحله دوم تأیید هویت (پس از دریافت پیامک) تعیین کنید تا حتی اگر کسی به پیامک‌های شما نیز دسترسی پیدا کرد نتواند بدون داشتن این پسورد به اکانت شما وارد شود.

برای فعال کردن تأیید هویت دومرحله‌ای در واتس‌اپ کافیست به تنظیمات آن مراجعه کرده و سپس از بخش Account و Two-step Authentication آن را فعال (Enable) کنید. علاوه بر این می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود (اختیاری) یک راه چاره برای زمانی داشته باشید که پسورد را فراموش می‌کنید. دقت داشته باشید که واتس‌اپ درستی آدرس ایمیل را بررسی نمی‌کند پس بهتر است در وارد کردن آن دقت کنید.

گفتنی است طبق نوشته وب‌سایت واتس‌اپ وقتی تأیید هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید گاهی واتس‌اپ از شما می‌خواهد این پسورد را وارد کنید تا آن را فراموش نکنید. هیچ راهی برای غیرفعال کردن این ویژگی بدون غیرفعال کردن تأیید هویت دومرحله‌ای نیز وجود نخواهد داشت.

whatsapp

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.