شایعه: آیفون‌های جدید اپل به شارژ بی‌سیم مجهز خواهند بود

Ming-Chi Kuo تحلیل‌گر مطرح پیش‌بینی کرده آیفون‌های جدید اپل به تکنولوژی شارژ بی‌سیم تجهیز خواهند شد.

0

به‌نظر می‌رسد در سال جاری اگر نگوییم تمام محصولات، طیف وسیعی از تولیدات جدید شرکت اپل به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهند شد. در این راستا، Ming-Chi Kuo تحلیل‌گر معروف هم اعلام کرده اپل در حال توسعه قابلیت شارژ بی‌سیم برای سه آیفونی است که در سال 2017 میلادی رونمایی خواهند شد.

با وجود این Kuo اشاره نکرده که اپل دقیقا چه برنامه‌ای برای به‌کارگیری قابلیت شارژ بی‌سیم‌ دارد. این شرکت در حال حاضر از تکنولوژی یادشده برای اپل‌واچ استفاده می‌کند. با این تفاسیر، این احتمال وجود دارد که شاهد تکنولوژی مشابه در آیفون‌های جدید باشیم. این ترکیب سال‌هاست که در گوشی‌های اندرویدی حاضر در بازار به کار گرفته می‌شود. با وجود این، بلومبرگ سال گذشته اعلام کرده بود که اپل توسعه تکنولوژی شارژ بی‌سیم را به شکلی ویژه در دستور کار قرار داده که بر مبنای آن امکان انتقال توان به دستگاه‌هایی که در فاصله مشخصی از شارژر قراردارند نیز وجود خواهد داشت.

Kuo انتظارات خود از سه آیفون جدید شرکت اپل را هم بیان کرده است. بر این اساس، هر سه گوشی از طراحی جدید بهره‌مند خواهند شد که به‌کارگیری صفحه شیشه‌ای را در جلو و پشت گوشی به همراه خواهد داشت. دو مدل از آیفون‌های جدید در واقع جایگزینی برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهند بود و صفحه‌نمایش‌های LCD با اندازه 4.7 و 5.5 اینچ را پیش روی کاربران قرار خواهند داد. مدل دیگر هم از صفحه‌نمایش 5.8 اینچی خمیده از نوع OLED بهره‌مند خواهد شد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.