قیمت تلویزیون‌های QLED سامسونگ مشخص شد: فضایی!

سامسونگ پیش از این فناوری پیشرفته QLED را که می‌تواند جایگزین OLED باشد را معرفی کرده بود، اکنون نیز شاهد مشخص شدن قیمت تلویزیون‌های QLED سامسونگ هستیم.

0

سامسونگ تلویزیون‌های جدیدی رونمایی کرده است که رنگ و کیفیت آنها هوش از سر آدم می‌برد، این تلویزیون‌ها از فناوری پیشرفته QLED بهره می‌برند و انتظار می‌رود در آینده جایگزین تلویزیون‌های OLED سامسونگ شوند. این تلویزیون‌های جدید در کنار فناوری‌های پیشرفته، قیمت گزافی نیز دارند.

میزان روشنایی تلویزیون‌های QLED جدید سامسونگ چیزی حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نیت است. سامسونگ در تلویزیون‌های جدید خود چیزی کم نگذاشته است و شاهد رنگ و نوری چشمگیر استثنایی و چشم‌نواز هستیم. اگر رنگ و نور در کیفیت تلویزیون برای شما اهمیت داشته باشد، حتما به خوبی می‌دانید که همیشه تلویزیون‌ها در نمایش طیف رنگ مشکی مشکل داشته‌اند، اما حضور نیمه‌رساناهایی که از فناوری نانو در ساخت آنها استفاده شده است باعث شده تا رنگ مشکی در این تلویزیون‌های جدید سامسونگ به بهترین نحو ممکن نمایش داده شود.

 

با این حساب تفاوت به تصویر کشیدن طیف رنگ مشکی در نسل جدید تلویزیون‌های QLED نسبت به OLED کاملا مشهود است. سامسونگ سعی کرده است تا در سری تلویزیون‌های QLED جدید خود سلیقه تمامی کاربران را جلب کند و این تلویزیون‌ها را با صفحه‌نمایش مسطح و خمیده شاهد هستیم.

از کیفیت تصویر تلویزیون‌های QLED سامسونگ گفتیم، بد نیست اشاره‌ای هم به قیمت‌ آنها داشته باشیم. حتما شما هم ضرب‌المثل هرچقدر پول بدهی همان‌ قدر آش می‌خوری را شنیده‌اید، این مثل دقیقاً در مورد تلویزیون‌های جدید سامسونگ مصداق دارد چرا که کیفیت بالای تصویر آنها به قیمت پول خون مشتری تمام می‌شود و قیمت بسیار گزافی دارند.

جالب است بدانید تلویزیون ۵۵ اینچی مدل Q7F که صفحه‌نمایشی مسطح دارد قیمتی برابر با ۲۵۰۰ دلار دارد، جالب‌تر اینکه این تلویزیون‌ ارزان‌ترین محصول در خانواده تلویزیون‌های QLED سامسونگ به حساب می‌آید و تلویزیون خمیده ۶۵ اینچی سامسونگ مدل Q8C که صفحه‌ نمایشی خمیده دارد از جانب سامسونگ باقیمت بسیار گزاف ۴۵۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

slashgear.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.