نوکیا و پیشنهاد خرید شرکت Camptel با مبلغ ۳۷۰ میلیون دلار

شرکت نوکیا قصد دارد با پرداخت 370 میلیون دلار نقد، شرکت مخابراتی Comptel را خریداری کند.

0

شرکت نوکیا پس از اینکه حق تولید گوشی‌های همراه برند خود را به HMD Global واگذار کرده تمرکز خود را روی بازار تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه گذاشته است. در همین راستا، نوکیا قصد دارد Comptel، شرکت فنلاندی حاضر در حوزه نرم‌افزارهای مخابراتی را خریداری کند تا همچنان در حوزه تولید تجهیزات باندپهن همراه در شبکه نسل چهارم یا 4G، مزایای رقابتی را پیش روی مشتریان خود قرار دهد.

نوکیا، اریکسون و هواوی سه بازیگر مهم در بازار جهانی تولید تجهیزات مخابراتی به حساب می‌آیند. این در حالی است که شبکه ارتباطی نسل چهارم با سرعت بالایی در حال گسترش در بازارهای در حال توسعه است و حتی تکنولوژی نسل پنجم یا 5G هم در حال حاضر در شهرهای مختلفی به مرحله بررسی و آزمایش رسیده است. از همین رو نوکیا حاضر شده برای خرید Comptel چیزی حدود 370 میلیون دلار نقد بپردازد. این پیشنهاد، ارزش 3.04 یورویی برای هر سهم از سهام کامپتل را به همراه خواهد داشت که چیزی حدود 30 درصد بیشتر از ارزش کنونی این شرکت خواهد بود. هیئت مدیره و سهام داران این شرکت مخابراتی، 48 درصد از سهام این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.