آپدیت اندروید ۷ برای ZTE Axon 7 با پشتیبانی از Daydream منتشر شد

زد‌تی‌ای آپدیت اندروید ۷ را برای گوشی Axon 7 خود منتشر کرده است، در این آپدیت شاهد ویژگی‌های بسیاری هستیم که در بین آنها پشتیبانی از DayDream گوگل بیشتر از همه به چشم می‌خورد.

1

زد‌تی‌ای گوشی تراز اول Axon 7 خود را در کارزار گوشی‌های همراه هوشمند تنها نگذاشته است و به تازگی شاهد انتشار آپدیت اندروید ۷ برای ZTE Axon 7 بودیم. همان‌‌گونه که اشاره شد، پشتیبانی از واقعیت مجازی گوگل که آنرا با نام DayDream می‌شناسیم، در این آپدیت بیشتر از سایر موارد به چشم می‌خورد.

جالب است بدانید گوشی هوشمند ZTE Axon 7, با توجه به قیمت مناسبی که دارد یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آنلاک شده در آمریکا به حساب می‌آید، این امر باعث شده است تا کابران علاقه‌مند به واقعیت مجازی بدون اینکه هزینه زیادی را متقبل شوند قادر باشند تا به صورت تمام و کمال به فناوری واقعیت مجازی DayDream گوگل دسترسی داشته باشند. ذکر این نکته نیز لازم است که در حال حاضر به‌ غیر از گوشی‌های گوگل، تنها Axon 7 زد‌تی‌ای است که از این ویژگی بهره می‌برد.

از قرار معلوم زد‌تی‌ای برنامه‌های زیادی برای حضور در بازار آمریکا دارد چرا که گوشی Axon 7 این شرکت در کنار پشتیبانی از DayDream از سیستم‌ کالر آی‌دی جدید Hiya نیز پشتیبانی می‌کند.

جالب است بدانید Hiya یکی از معتبرترین شرکت‌ها در آمریکا در زمینه سرویس‌های کالر آی‌دی به حساب می‌آید، با این حساب باید دید اضافه کردن چنین ویژگی‌هایی به Axon 7 تا چه اندازه به زد‌تی‌ای در نفوذ به بازار گوشی‌های همراه هوشمند کمک خواهد کرد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمود می‌گوید

    سلام داداش کی منتشر شده برا من ک هنوز نیومده اپدیت اندروید 7 البته من المانم شاید تو امریکا منظور شماس