تماشا کنید: نسخه واقعیت افزوده بازی پرتال در دنیای واقعی به کمک هولولنز!

هولولنز مایکروسافت هنوز آنچنان که باید و شاید راه خود را به بازار باز نکرده است، اما از قرار معلوم یا این فناوری جدید می‌‌توان بازی‌های رایانه‌ای جالبی را نیز خلق کرد، اکنون نیز تجربه بازی پرتال در دنیای واقعی با هولولنز مایکروسافت میسر شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

0

طرفداران دو آتشه بازی‌های رایانه‌ای، پرتال را به خوبی می‌شناسند، این بازی که چند سال پیش راهی بازار شد توانست با معماهای جالب و سرگرم کننده‌ خود ساعت‌ها وقت و زمان گیمرها را بگیرد. اکنون باخبر شدیم توسعه‌دهنده‌ای خلاق توانسته بازی پرتال را با هولولنز مایکروسافت بازسازی کند.

از آنجایی که این بازی در حال حاضر به صورت آزمایشی برای فناوری واقعیت افزوده هولولنز مایکروسافت طراحی شده است در این نسخه از پرتال شاهد حضور معماهای جذاب این بازی نیستم، اما باز هم تجربه پرتال در هولولنز در نوع خود کاملا جالب توجه به نظر می‌رسد.

اگر به خاطر داشته باشید در بازی پورتال، گیمر دروازه‌هایی را برای خود باز می‌کرد تا از طریق این دروازه‌ها به محیط‌های دیگر تردد کند، کاملا پیداست که در پورتال‌هایی که از طریق هولولنز مایکروسافت ایجاد می‌شود بازیکن نمی‌تواند از آنها عبور کند، اما باز هم نحوه تعامل گیمر با مکعبی که در اختیار دارد در نوع خود واقعا جالب توجه است.

در نسخه هولولنز بازی پورتال شاهد هستیم که گیمر به راحتی پرتال‌هایی را در نقاط مختلف منزل باز کرده و مکعب‌ را از آنها عبور می‌دهد. توسعه دهنده این بازی مدعی است پورتال نسخه هولولنز را با موتور ساخت بازی یونیتی طراحی کرده است. با این حساب می‌توان گفت در آینده شاهد تغییرات زیادی در خصوص انجام بازی‌های رایانه‌ای و نحوه تعامل گیمرها با دنیای مجازی خواهیم بود.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم به تماشای نسخه واقعیت افزوده بازی پرتال در دنیای واقعی به کمک هولولنز بنشینید:

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.