گزارش فارنت: نشست رونمایی از «مادرشو»؛ اولین سرویس خودمراقبتی دوران بارداری

امروز با حضور جمعی از خبرنگاران سرویس مادرشو با تمرکز بر روی بهبود بارداری و سلامت مادر و فرزند به صورت خودمراقبتی و شخصی‌سازی شده رونمایی شد.

0

در مراسمی که امروز در هتل اسکان تهران برگزار شد وب‌سایت و اپلیکیشن «مادرشو» به آدرس madarsho.com رسماً رونمایی شد. این سرویس با هدف اطلاع‌رسانی به مادران با هدف بارداری بهتر شامل نکات قبل و حین بارداری راه‌اندازی شده تا بهترین مرجع برای زوج‌های جوان باشد.

در ابتدای این مراسم شاهین طبری مدیرعامل راهکارهای سلامتی پدیدار توسعه‌دهنده مادرشو بارداری را اولین نقطه در زندگی مشترک دانست که زوج جوان خود را درگیر مسأله سلامت می‌بیند. همان‌طور که می‌دانید خرافه‌های زیادی که پایه علمی درستی ندارند معمولاً باعث نگرانی زوجین خواهد شد و به همین دلیل مادرشو تصمیم گرفته تا با بهره‌گیری از متخصصین اطلاعاتی صحیح و البته شخصی‌سازی شده برای هر مادر را در اختیارتان قرار دهد. این اطلاعات در هفته‌های مختلف بارداری و مرتبط با وضعیت و علائم مختلفی که مادر در اپلیکیشن و یا وبسایت ثبت می‌کند داده خواهد شد.

به اعتقاد مادرشو بارداری یک بیماری نیست و برخلاف برخی متخصصان زنان که به مادران باردار به چشم بیمار خود نگاه می‌کنند در بسیاری از موارد نیازی به نگرانی نبوده و مادرشو می‌تواند علائم احتمالی مراحل مختلف بارداری را برای زوجین مشخص کند. در این سرویس تصاویر، اطلاعات، نکات و ویدئوهایی وجود دارد که می‌تواند به مادران کمک شایانی کند و البته در شرایطی که نیاز به مراجعه به پزشک باشد مادرشو حتماً شما را به یک درمانگر ارجاع خواهد داد.

در حال حاضر ابزار madario.ir نیز برای درمانگران عرضه شده که بیش از 1200 ماما و متخصص برای ثبت اطلاعات و دریافت آن‌ها از این سرویس استفاده می‌کنند. مادرشو امیدوار است روزی برسد که از هر ده مادر 9 نفر آن‌ها برای بارداری بهتر، سالم‌تر و بدون دغدغه از این سرویس استفاده کنند.

در ادامه زویا نیک‌نام مسئول روابط عمومی مادرشو نحوه کارکرد این سرویس را در قالب دو سناریو یکی پیش از بارداری و به موجب تصمیم برای آن و دیگری در حین بارداری را مرور کرد. در اپلیکیشن و سرویس مادرشو همچنین بخشی برای مراجعه پدران نیز وجود دارد و قسمت دیگری نیز با هدف یادآوری معاینات پزشکی و همچنین ثبت روند وزن‌گیری به‌صورت نمودار تعبیه شده است.

همچنین زوج‌هایی که قصد باردار شدن دارند می‌توانند با وارد کردن دوره‌های عادت ماهیانه زن اطلاعات و نکاتی برای اقدام به موقع را دریافت کرده و مادرشو سعی می‌کند چه در دوران بارداری و چه پیش از آن با آگاهی دادن مناسب برای والدین آرامش به همراه بیاورد.

در پایان آقای طبری ضمن بیان این‌که امسال حدود 1.8 میلیون تولد در کشور داشته‌ایم گفت مزیت مادرشو نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه ایرانی این است که سرویس کاملاً برای مادر و درمانگر رایگان و بدون بنرهای تبلیغاتی است، شخصی‌سازی برای هر مادر به‌صورت ویژه وجود داشته و کیفیت خودمراقبتی، دسترسی به سرویس و اطلاعات جامع‌تر و کامل‌تر از سایرین خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن مادرشو هنوز آماده عرضه نیست اما مادران آینده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت madarsho.com در این سرویس ثبت نام کرده و از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.