درز تصاویر واضح بیشتر از جی 6 ال‌جی از تمامی زوایا

ال‌جی در خصوص جی ۶ نتوانسته رازدار خوبی باشد و پیش از این تصاویر مختلفی از جی ۶ ال‌جی به بیرون درز پیدا کرده است، اکنون نیز شاهد درز تصاویر واضح بیشتر از جی 6 ال‌جی از تمامی زوایا هستیم.

1

حدود سه هفته تا رونمایی ال‌جی جی ۶ زمان‌باقی مانده است و در این روزهای باقیمانده، ال‌جی را‌ز نگه‌دار خوبی برای پرچمدار بعدی خود نبوده است، به همین دلیل پیش از این شاهد انتشار تصاویر ال‌جی جی ۶ بودیم، اکنون نیز تصاویر واضح‌تری از عزیز دردانه بعدی ال‌جی به بیرون درز پیدا کرده است.

تصاویری که پیش از این از ال‌جی جی ۶ به بیرون منتشر شده بود، این گوشی پرچمدار را از نمای پشت نشان می‌داد، اما به لطف تصاویر جدید، شاهد زوایای مختلفی از جی ۶ ال‌جی هستیم. اولین چیزی که در این تصاویر خودنمایی می‌کند استفاده از فلز در ساخت قاب جی ۶ است. در قسمت پشت جی ۶ شاهد حضور یک دوربین دوگانه، هستیم.

سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در قسمت زیر دوربین در پشت قاب جی‌ ۶ قرار گرفته است. ‌همان‌گونه که اشاره شد انتظار می‌رود چشم طرفداران جی ۶ به زودی به پرچمدار بعدی ال‌جی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ روشن خواهد شد.

در حاضر حاضر حضور یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی که از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ بهره می‌برد در جی ۶ ال‌جی قطعی شده است، لازم به ذکر است که گفته می‌شود این صفحه‌نمایش نسبت ۱۸:۹ دارد.

چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۲۱ با چهار هسته در کنار چیپست گرافیکی آدرِنو ۵۳۰، سایر مشخصات اصلی سخت افزاری ال‌جی جی ۶ را تشکیل خواهد داد. جالب است بدانید، ال‌جی نیز همانند بسیاری از سلاطین موبایل قرار است پرچمدار بعدی خود را ضد آب روانه بازار کند.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که تصاویر منتشر شده از جی ۶ از جانب ال‌جی تایید نشده‌اند و در نهایت ممکن است پس از رونمایی نهایی جی ۶ ال‌جی شاهد گوشی باشیم که با تصاویری که از آن دیده‌ایم به لحاظ طراحی متفاوت باشد.

phonearena.com

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    خیلی خوبه بده بیاد زودتر LG G6