نسخه موبایلی بازی Power Rangers به اندروید و iOS می‌آید

تا یک ماه دیگر شاهد عرضه بازی موبایلی ویژه‌ای با الگوبرداری از یکی از محبوب‌ترین عناوین اکشن در بازار محتویات چندرسانه‌ای یعنی Power Rangers خواهیم بود.

0

بر این اساس، به تازگی تیزر جدیدی هم از بازی Power Rangers: Legacy Wars منتشر شده است. علاوه بر این، اعلام شده این عنوان در تاریخ مارس 2017 برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. این بازی جذاب احتمالا به‌طور رایگان پیش روی کاربران پلتفرم‌های یادشده قرار خواهد گرفت. جدا از اینکه در این عنوان شاهد بازی مبارزه‌ای چندنفره خواهیم بود، این بازی، نسخه به‌روزرسانی شده شخصیت‌ها را برپایه نسخه جدید فیلم Power Rangers پیش روی گیمرها قرارخواهد داد.

جزئیات بیشتری در خصوص این عنوان اعلام نشده اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان عرضه این بازی، اطلاعات بیشتری هم در خصوص گیم‌پلی آن منتشر شود.

کاربرانی که تمایل دارند پیش از دیگران، جدیدترین اطلاعات را در خصوص این بازی دریافت کنند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مختص به این عنوان، در طرح پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.