لگو یک شبکه اجتماعی برای به‌اشتراک‌گذاری ساخته‌های کودکان افتتاح کرد

اگر فرزند شما استعداد خوبی در ایجاد طرح‌های زیبا برپایه استفاده از لگو دارد، بدنیست بدانید این شرکت، شبکه اجتماعی ویژه‌ای را برای به‌اشتراک‌گذاری ساخته‌های کودکان زیر 13 سال راه‌اندازی کرده است.

0

این شبکه اجتماعی که Lego Life نام دارد به نحوی طراحی شده تا کودکان را با جامعه‌ای گسترده از افرادی که علاقمندی‌های یکسانی با آن‌ها دارند در ارتباط قراردهد. با حضور در این شبکه اجتماعی، کودکان می‌توانند ساخته‌های دیگران را مشاهده کرده و آنچه خودشان ساخته‌اند را نیز با دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارند. لگو لایف به طور ویژه برای تبلت‌ها طراحی شده و از روز جاری نسخه سازگار با iOS و آمازون کیندل فایر آن در آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان در دسترس قرار گرفته است.

در نهایت امر، کودکان می‌توانند ساخته‌های خود را برای چاپ در مجله لگو کلاب ثبت کنند. این در حالی است که با وجود بیش از 6 میلیون عضو، اینکه تصویر کاربر به اندازه کافی جلب توجه کند کمی سخت‌ به‌نظر می‌رسد.

با اجرای نرم‌افزار همراه این شبکه اجتماعی ابتدا از شما درخواست می‌شود تا شناسه ویژه‌ای را با استفاده از آدرس ایمیل والدین خود ایجاد کنید. تیم طراحی این شبکه اجتماعی، همکاری نزدیکی با UNICEF و FTC داشته تا اطمینان حاصل کند محیط این شبکه اجتماعی خطراتی را برای کودکان به همراه نخواهد داشت. از همین رو، کاربران نمی‌توانند از نام واقعی خود استفاده کنند و لگو نام‌هایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. در نهایت، کاربر می‌تواند نام دلخواه را از بین گزینه‌های پیشنهادی برگزیند. پس از این، امکان شخصی‌سازی آواتار نیز برای کاربر وجود دارد.

با لایک کردن عکس‌ها و یا دنبال کردن کاربرانی خاص، فید این شبکه اجتماعی هم نمایش تصاویری را در دستورکار قرار می‌دهد که مطابق با میل شما باشد. علاوه بر کودکان دیگر، امکان دنبال کردن شخصیت‌های ویژه از مجموعه‌های جذاب لگو نظیر Master Wu از نینجاگو یا اِما از لگو فرندز هم وجود دارد. این شخصیت‌ها در برخی موارد در بخش نظرات پست‌های شما هم ظاهر می‌شوند تا تعامل هر چه بیشتر شما را باعث شوند. این حسابهای کاربری توسط کارمندان لگو مدیریت می‌شوند. علاوه بر این، امکان استفاده از هش‌تگ‌ها، تم‌ها و حتی صفحه‌کلید مجهز به اموجی‌های ویژه هم در این شبکه اجتماعی وجود دارد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.