اپل اولین نسخه watchOS 3.2 beta را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

نسخه آزمایشی جدیدی از سیستم‌عامل WatchOS ویژه دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی شرکت اپل پیش روی توسعه دهندگان قرار گرفته است.

0

با عرضه این به‌روزرسانی جدید، قابلیت‌های SiriKit و Theater Mode که پیش از این برای اپل واچ معرفی شده بودند در دسترس قرار گرفته‌اند. با وجود این، از آنجایی که امکان دانگرید نرم‌افزار نصب شده روی اپل‌واچ وجود ندارد، اپل تصمیم ندارد نسخه آزمایشی عمومی این آپدیت را پیش روی کاربران قراردهد.

WatchOS 3.2 پشتیبانی از SiriKit را به همراه خواهد داشت تا بالاخره امکان استفاده تمام و کمال از سیری روی ساعت هوشمند اپل فراهم شده و دیگر شاهد عملکرد محدود آن نباشیم. با استفاده از SiriKit این امکان را خواهید داشت تا از سیری درخواست کنید پیام‌هایی را برای شما ارسال کنید، پرداخت‌ها را انجام دهد، تاکسی رزرو کند، فعالیت‌های بدنی شما را رهگیری کند، تماس تلفنی برقرار کند، در میان تصاویر جستجو کند و در نهایت انبوهی از قابلیت‌های دیگر را پیش روی شما قراردهد. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید امکان تعامل سیری با نرم‌افزارهای طرف ثالث را هم فراهم خواهد کرد. موضوعی که در قالب به‌روزرسانی iOS 10 پیش روی کاربران سیستم‌عامل iOS هم قرار گرفته بود.

قابلیت Theater Mode برای اپل واچ هم با قطع صداها، قابلیت Raise to Wake را غیرفعال می‌کند تا با تکان دادن دستتان، صفحه ساعت روشن نشود. این امر باعث خواهد شد وقتی در محیط‌های عمومی تاریک نظیر سینما و تئاتر قراردارید مزاحمت کم‌تری برای اطرافیانتان ایجاد کنید. این در حالی است که حتی با فعال‌بودن قابلیت یادشده همچنان هشدارهای لرزشی را دریافت خواهید کرد و با لمس صفحه‌نمایش یا فشاردادن کلید دیجتیالی می‌توانید صفحه‌نمایش را هم روشن کنید.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.