مراسم Google I/O 2017 برای بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه 1396 تایید شد

ساندار پیچای مدیرعامل گوگل در توییت منتشر شده خود تایید کرده که مراسم Google I/O در تاریخ 27 اردیبهشت ماه 1396 برگزار خواهد شد.

0

این در حالی است که گوگل هفته گذشته با انتشار توییتی معماگونه، حدس و گمان‌های فراوانی را در خصوص زمان برگزاری کنفرانس خود ایجاد کرده بود. البته حل کردن این معما آنچنان زمان‌بر نشد و در نهایت تاریخ 27 اردیبهشت ماه 1396 در لیست جدی‌ترین گزینه‌ها برای زمان برگزاری این رویداد قرار گرفت.

حالا ساندار پیچای مدیرعامل گوگل هم در توییت خود تایید کرده که رویداد یادشده از 17 تا 19 می‌ماه برگزار خواهد شد. تاریخی که معادل با همان 27 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت ماه سال 1396 است.

انتظار می‌رود در این رویداد، گوگل نمایشی هرچند مختصر از نسخه جدید اندروید که در حال حاضر از آن با نام Android O یاد می‌شود را پیش روی بازدیدکنندگان قراردهد. هنوز مشخص نشده O مخفف چه کلمه‌ای است اما با توجه به سابقه گوگل، این حرف، Oreo را به ذهن تداعی می‌کند. اوریو کلوچه شکلاتی است که داخل آن با خامه سفیدرنگ پر شده است. علاوه بر این، ممکن است سخت‌افزار جدید گوگل نیز پیش روی بازدیدکنندگان قرارگیرد. همان‌طور که احتمالا به خاطر دارید گوگل سال گذشته از گوگل هوم رونمایی کرد و این احتمال وجود دارد که در سال جاری هم شاهد نسخه به‌روزرسانی شده این محصول باشیم.

در گوگل I/O سال 2016 میلادی شاهد رونمایی از Allo و Duo بودیم. از همین رو ممکن است در سال جاری معرفی نرم‌افزارهای جدید هم در دستورکار قرارگیرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.