بلک‌بری مرکوری احتمالا با سنسور دوربین پیکسل و اسنپ‌دراگون 625 عرضه خواهد شد

بلک‌بری مرکوری در راه است و از هم اکنون شایعات مختلفی را در خصوص  این گوشی تراز اول اندرویدی شاهد هستیم، در بین این شایعات گفته می‌شود که بلک‌بری مرکوری احتمالا با سنسور دوربین پیکسل و اسنپ‌دراگون ۶۲۵ عرضه خواهد شد.

0

به هر اندازه‌ هم که دامنه تنوع گوشی‌های اندرویدی در بازار زیاد باشد، باز هم گوشی‌های بلک‌بری همیشه ثابت کرده‌اند که طرفداران خاص خود را دارند. بلک‌بری مرکوری نیز که در دست ساخت است از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل از هم اکنون شاهد گمانه‌زنی‌های مختلفی برای این گوشی تراز اول اندرویدی هستیم.

اگر از هواداران گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستید و به گوشی‌های پرچمدار و درجه یک نیز نیم نگاهی داشته دارید، حتماً با گوشی پیکسل گوگل آشنا هستید، پیسکل گوگل امکانات سخت‌افزاری چشم‌گیری دارد که بین تمامی آنها سنسور دوربین این گوشی بیشتر از همه به چشم می‌خورد و خود گوگل مدعی است دوربین به خدمت گرفته در پیکسل، بهترین دوربین در بین گوشی‌های اندرویدی تراز اول است.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که بلک‌بری مرکوری احتمال دارد از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی مدل IMX378 استفاده کند، این سنسور که با رزولوشن 4K قادر به فیلم‌برداری است، دقیقا همان سنسوری است که در قلب پیکسل گوگل جا خوش کرده است. از قرار معلوم در قست جلوی بلک‌بری مرکوری نیز شاهد سنسور دوربین S5K4H8، ساخت دست سامسونگ یا سنسور مدل OV8856 ساخت دست Omnivision خواهیم بود. هر دو این سنسورها ۸ مگاپیکسلی هستند و ابعاد پیکسل‌های آن‌ها نیز ۱.۲ میکرون است، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود دوربین سلفی بلک‌بری مرکوری نیز با کیفیت فول اچ‌دی با میزان سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. ناگفته نماند که تجربه نشان داده است حضور یک سنسور قدرتمند در قسمت دوربین گوشی کافی نیست و گوشی باید به لحاظ نرم‌افزاری نیز برای برداشتن عکس‌هایی با کیفیت بالا بهینه شده باشد.

پیش از این حدود ۶ ماه پیش، گفته شده بود که بلک‌بری مرکوری از پردارنده اسنپ‌‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌گیرد، اکنون نیز یک بار دیگر شاهد تایید این شایعه هستیم. گوشی بلک‌بری مرکوری در مراسم CES 2017 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت اما گزارشی از کیفیت دوربین این گوشی منتشر نشده است، از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا که حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود شاهد بلک‌بری مرکوری باشیم.

با این حساب باید دید بلک‌بری با سنسور به خدمت گرفته شده در دوربین گوشی پیکسل و همچنین پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

androidauthority.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.