درز تصاویر واضح از ساعت هوشمند واچ استایل ال‌جی

بازار ساعت‌های هوشمند چندان داغ نیست، اما آن‌قدر هم کساد نیست که تولید‌کننده‌‌های موبایل از آن چشم بپوشند، به همین دلیل ال‌جی نیز ساعت‌ هوشمندی در راه دارد که اخیرا شاهد درز تصاویر واضح از ساعت هوشمند واچ استایل ال‌جی هستیم.

0

این‌گونه که پیداست ال‌جی هم برای حضور در جمع تولید کننده‌گان ساعت هوشمند، بی‌کار نننشته است و یکی دو ساعت هوشمند اندرویدی را در آستین دارد. به همین منظور چندی پیش شاهد انتشار تصاویری نه‌چندان واضح از ساعت‌های ال‌جی واچ اسپرت و ال‌جی واچ استایل بودیم.

اگر از طرفداران ساعت‌های هوشمند هستید حتما به خوبی با سیستم‌عامل اندروید ویر نسخه ۲.۰ آشنایید، جالب است بدانید از قرار معلوم این سیستم عامل به صورت پیش‌فرض بر روی ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ اسپرت نصب خواهد بود. انتظار می‌رود این ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه رونمایی و ۲۲ بهمن امسال راهی بازار شوند.

اکنون نیز ایوان بِلَس معروف که ید طولایی در افشای راز و رمز بزرگان فناوری دارد، تصاویر واضح و شفافی را از ال‌جی واچ استایل منتشر کرده است. همان‌گونه که اشاره شد، دو مدل ساعت هوشمند با نام‌های ال‌جی واچ اسپرت و ال‌جی واچ استایل روانه بازار می‌کند، از قرار معلوم ال‌جی واچ اسپرت صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد و به صفحه‌ای ۱.۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل مجهز است، این صفحه‌نمایش به کمک فناوری OLED ساخته شده است در کنار واچ‌ اسپرت ال‌جی شاهد حضور دو دکمه برای تنظیم ساعت هستیم،‌ از طرف دیگر این‌گونه که پیداست ال‌جی واچ استایل ابعاد کوچک‌تری دارد و صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند، ۱.۲ اینچی است، رزولوشن صفحه‌نمایش ال‌جی واچ استایل نیز برابر با ۲۶۰ در ۳۶۰ پیکسل از نوع OLED است. ال‌جی در واچ‌ استایل خود تنها یک دکمه در کنار ساعت تعبیه کرده است.

ال‌جی در ساخت ساعت‌های هوشمند خود از گوگل کمک گرفته است و در نتیجه ساعت‌های هوشمند ال‌جی شاهد تعامل بسیار بالای دستیار گوگل هستیم. واچ‌ اسپرت ال‌جی به صورت مستقل قادر است اینترنت 3G و LTE را در اختیار کاربر قرار دهد و به لحاظ مقاومت نیز از استاندارد IP68 بهره گرفته است. واچ‌ استایل ال‌جی نیز از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند، حضور این استاندارد‌ها در ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی به این معناست که با واچ‌ استایل یا وا‌چ اسپرت ال‌جی به راحتی می‌توانید ظرف بشویید یا استحمام کنید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.