سازنده فلپی برد با بازی جدید Ninja Spinki Challenges بازگشت

بازی فلپی برد سر و صدای زیادی به پا کرد و به ناگاه ناپدید شد، اکنون شاهد بازگشت سازنده فلپی برد با بازی جدیدی به نام Ninja Spinki Challenges هستیم.

4

اگر از طرفداران بازی با گوشی هوشمند هستید، حتما فلپی برد را به خاطر دارید، این بازی حدود ۳ سال پیش در گوشی‌های هوشمند گل کرد و طرفداران زیادی را جذب خود نمود، همزمان با معروف شدن فلپی‌ برد، سازنده‌ آن به ناگاه این بازی را از استورهای مختلف بیرون کشید تا کاربران دیگر وقت خود را صرف این بازی اعتیاد آور نکنند. اکنون نیز باخبر شدیم سازنده فلپی برد دوباره آستین بالا زده و یک بازی جدید را برای گوشی‌های همراه هوشمند روانه بازار کرده است.

این بازی جدید که Ninja Spinki Challenges نام دارد از همان گرافیک ۸ بیتی استفاده می‌کند که در فلپی برد نیز شاهد آن بودیم، جالب اینجاست که مکانیزم بازی Ninja Spinki Challenges نیز همانند فلپی‌ برد است و بسیار سخت طراحی شده است.

این بازی توسط سازنده فلپی برد و یک استودیوی ژاپنی توسعه داده شده است و همان‌گونه که اشاره شد به لحاظ گیم‌پلی، بسیار سخت طراحی شده و بازیکن قادر است بازی Ninja Spinki Challenges را به اتمام برساند. لازم به ذکر است که فلپی برد پایانی نداشت و تنها امتیازها بودند که برتری گیمرها را به یکدیگر نشان می‌دادند.

اکنون در بازی Ninja Spinki Challenges شاهد ۶ عنوان بازی کوچک هستیم که در ابتدا گیم‌پلی بسیار راحتی دارند و پس از اینکه گیمر به انجام بازی عادت کرد، گیم‌پلی مراحل آن سخت و دشوار می‌شوند تا جایی که صبر و استقامت گیمر به محک آزمایش واقعی گذاشته شود.

هر کدام از این بازی‌های کوچک در بازی Ninja Spinki Challenges دارای دو حالت است، حالت چالش که گیمر تنها زمان مشخصی را برای برنده شدن در اختیار دارد و حالت بی‌پایان که گیمر باید تا جایی که می‌تواند در بازی Ninja Spinki Challenges زنده بماند.

تعامل با Ninja Spinki Challenges نیز توسط حرکات انگشت با صفحه‌لمسی گوشی انجام می‌شود. مدیر استودیوی ژاپنی Obokaidem که به سازنده بازی فلپی‌ برد در توسعه Ninja Spinki Challenges همکاری کرده است، مدعی است به طراح بازی آزادی کامل داده شده تا تمام ایده‌های خود را به راحتی در بازی پیاده کند.

بازی Ninja Spinki Challenges به صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده است، اما داخل بازی شاهد آگهی‌های تبلیغاتی خواهیم بود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Reza می‌گوید

    خب چه گرافیک وپردازنده ای مناسبه،میشه راهنماییم کنین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بستگی به وضوح مانیتور داره. اگر به وضوح 1080p راضی هستید کارت گرافیک GTX 1060 و پردازنده Core i5 6600 کافیه. اگر 1440p میخواید کارت گرافیک GTX 1070 بهتره و بالاتر از اون GTX 1080. اگر بودجه کافی ندارید هم حداقل GTX 1050 TI رو در نظر بگیرید

  2. Reza می‌گوید

    ترو خدا بگین ،،من میخوام گرافیکمو ارتقاع بدم گرافیکGT240 ۲G..DDR5..256 dit برای بازی های امروزی مناسبه،،خواهاشا جواب بدید ممنون میشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر مناسب نیست. البته باید پردازنده رو هم در نظر بگیرید