هواوی پی 10 ممکن است در رنگ‌های سبز و بنفش عرضه شود

انتظار می‌رود هواوی پی ۱۰، حدود یک ماه دیگر جامه پرچمدار هواوی را بر تن کرده و وارد کارزار گوشی‌های پرچمدار شود، این امر باعث شده تا بازار شایعات هواوی پی ۱۰ داغ باشد و گفته می‌شود که ممکن است هواوی پی 10 در رنگ‌های سبز و بنفش عرضه شود.

0

هواوی توانسته است در چند سال اخیر گوشی پرچمداری معرفی کند که انصافا تمام معیارهای گوشی‌های پرچمدار در آن رعایت شده است، این امر باعث شده تا انتظار کاربران برای معرفی هواوی پی ۱۰ بیشتر باشد. اکنون نیز که حدود یک ماه تا زمان رونمایی رسمی پرچمدار جدید هواوی زمان باقی نمانده است شایعات جدیدی از این گوشی به گوش می‌خورد.

گفته می‌شود که هواوی ممکن است برای طراحی پرچمدار جدید خود طرحی نو در اندازد و هواوی پی ۱۰ با ساختاری جدید طراحی شود. احتمال حضور صفحه‌نمایش خمیده با کیفیت QHD نیز در هواوی پی ۱۰ وجود دارد. به لحاظ چیپست‌ هم کاملا مشخص است که هواوی از چیپست‌های ساخت دست خود در پرچمدار بعدی‌‌اش استفاده می‌کند و در نیتجه ممکن است جدیدترین نسخه چیپست Kirin ۹۶۰ را در هواوی پی ۱۰ شاهد باشیم.

به لحاظ دوربین نیز بدون شک هواوی برای پی ۱۰ چیزی کم و کسر نخواهد گذاشت و حضور نسل دوم یا سوم لنز Leica در قسمت دوربین این گوشی کاملا محتمل به‌ نظر می‌رسد، بدون شک سنسورهای سیاه‌ و سفید و رنگی با قابلیت پشتیبانی از ثبات نوری تصویری را در دوربین هواوی پی ‍‍۱۰ شاهد خواهیم بود.

هواوی در خصوص پرچمدار جدید خود، رازنگه‌دار خوبی نبوده و تاکنون چند تصویر تبلیغاتی از هواوی پی ۱۰ به بیرون درز پیدا کرده است. اکنون نیز شاهد درز تصاویر رندر شده جدیدی از هواوی پی ۱۰ هستیم. چیزی که در این تصاویر خودنمایی می‌کند رنگ‌بندی‌های جدید هواوی پی ۱۰ است. به این ترتیب اگر به این تصاویر اعتماد کنیم، می‌توان گفت که در پرچمدار بعدی هواوی شاهد رنگ‌های سبز و بنفش نیز خواهیم بود.

ناگفته نماند که هواوی برای هواوی پی ۹ نیز کج‌سلیقگی به خرج نداده است و این گوشی پرچمدار را در رنگ‌های قرمز و آبی نیز در بازار شاهد هستیم.

به لحاظ قیمت ممکن است هواوی پی ۱۰، نسبت به پرچمداران سابق هواوی نظیر پی ۹ و هواوی مِیت ۹ گران‌تر باشد و با این حساب احتمال می‌رود قیمتی برابر ۶۹۹ یا ۷۴۹ دلار برای هواوی پی ۱۰ از جانب هواوی در نظر گرفته شود. در حال حاضر مشخص نیست که هواوی به لحاظ ابعاد صفحه‌نمایش، پرچمدار بعدی خود را با صفحه‌ای ۵.۲ اینچی روانه بازار می‌کند یا هواوی پی ۱۰ را با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی در بازار شاهد خواهیم بود.

در کنار تمامی این موارد، در هواوی پی ۱۰ انتظار اسپیکرهای باکیفیت یاماها و هارمان کاردون را می‌کشیم، حضور این اسپیکرهای حرفه‌ای ممکن است یکی از دلایل قیمت گران هواوی پی ۱۰ باشند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.