سونی یک پرچم‌دار 4K با اسنپ‌دراگون 835 و 4 گوشی دیگر در MWC رونمایی می‌کند

شرکت سونی قصد دارد پرچمدار جدید خود از سری اکسپریا مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 835 و صفحه‌نمایش 4K را در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کند.

0

سونی قصد دارد نمایش ویژه‌ای برای حضور در کنگره جهانی موبایل سال 2017 میلادی داشته باشد. تمرکز سونی روی معرفی پرچمدار جدید مجهز به صفحه‌نمایش 4K و تراشه اسنپ‌دراگون 835 خواهد بود. این اطلاعات به استناد اخباری است که توسط وب‌سایت گرجستانی Review.ge منتشر شده است.

سونی به نحوی برنامه‌ریزی کرده تا 5 گوشی هوشمند جدید را در MWC 2017 پیش روی بازدیدکنندگان قراردهد. با این مقدمه، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات گوشی‌های هوشمند سونی که قرار است در این رویداد معرفی شوند.

Sony Yoshino

پرچمدار سونی احتمالا از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 4K در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 835 بهره‌مند خواهد شد. علاوه بر این، از 4 یا 6 گیگابایت رم LPDDR4 در این محصول استفاده خواهد شد. در کنار مشخصات یادشده انتظار می‌رود از سنسور تصویر Sony IMX400 استفاده شود که بهبود ویژه را در کیفیت تصویر به همراه خواهد داشت.

Sony BlancBright

این گوشی هوشمند هم که در سطح محصولات رده بالای بازار معرفی خواهد شد از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD (2560 در 1440 پیکسل) بهره‌مند خواهد شد. شایعات منتشر شده از بهره‌مندی این محصول از تراشه اسنپ‌دراگون 835 یا اسنپ‌دراگون 653 در کنار چهار گیگابایت رم حکایت دارد. این گوشی هوشمند هم از سنسور دوربین Sony IMX40 بهره‌مند خواهد شد.

Sony Keyaki – zelkova

این محصول در دسته میان‌رده‌ها به بازار عرضه خواهد شد و از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی بهره‌مند خواهد شد. تراشه استفاده شده در این محصول، نمونه ارزان‌قیمت تر یعنی مدیاتک هلیو P20 به همراه چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. انتظار می‌رود از دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی در این میان‌رده سونی استفاده شود.

Sony Hinoki – cypress

سونی در کنگره جهانی موبایل 2017 از دو گوشی ارزان‌قیمت هم رونمایی کرد. Hinoki از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، تراشه مدیاتک هلیو P20، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره‌مند خواهد شد. علاوه بر این، از دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند استفاده خواهد شد.

Sony Mineo

آخرین گوشی هوشمندی که در لیست رونمایی‌های سونی قرار گرفته، محصولی با کد Mineo است. تنها مشخصه‌ای که در خصوص این گوشی هوشمند افشا شده، قیمت 350 دلاری آن است که این محصول سونی را در دسته میان‌رده‌ها قرار خواهد داد.

در صورتی که سونی قصد داشته باشد از پنج گوشی هوشمند به‌طور همزمان در MWC 2017 رونمایی کند مطمئنا این تصمیم، بزرگ‌ترین رویداد کنگره جهانی موبایل را تشکیل خواهد داد. این در حالی است که اگر شایعات منتشر شده در خصوص خرید تمام موجودی تراشه‌های اسنپ‌دراگون 835 توسط سامسونگ درست باشد، مطمئنا سونی به زمان بیشتری برای عرضه پرچمدار جدید خود به بازار نیاز خواهد داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.