تبلیغات به‌زودی به مسنجر فیس‌بوک می‌آیند

چرخ کاسبی فیس‌بوک با تبلیغات می‌چرخد و در نتیجه انتظار می‌رفت، دیر یا زود شاهد حضور تبلیغات در مسنجر فیس‌بوک نیز باشیم، از قرار معلوم این اتفاق صورت خواهد گرفت و تبلیغات به‌زودی به مسنجر فیس‌بوک می‌آیند.

0

فیس‌بوک سرویس‌های خود را بدون هیچ چشم داشتی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما از طرف دیگر فعالیت کاربران را زیر نظر گرفته و بسته به سلیقه‌‌های آنها از تبلیغات مختلف استفاده می‌کند، این تبلیغات باعث شده است تا چرخ امپراتوری بزرگ آقای زاکر‌برگ و دوستانش بچرخد.

در این بین تاکنون مسنجر فیس‌بوک از شر تبلیغات در امان مانده بود که ظاهرا این اپلیکیشن نیز طعمه تبلیغات فیس‌بوک خواهد شد، از اوایل هفته جاری بود که کاربران مسنجر فیس‌بوک در بعضی از کشورها گزارش‌هایی را نسبت به رویت تبلیغات در مسنجر فیس‌بوک منتشر کردند. فیس‌بوک نیز امروز به صورت رسمی حضور تبلیغات در مسنجر خود را رسما تایید کرد، این تبلیغات به صورت هدفدار برای مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها در مسنجر فیس‌بوک قرار می‌گیرد، البته فرآیند حضور تبلیغات در مسنجر فیس‌بوک به گونه‌ای نیست که تعامل کاربر به هم ریخته شود و تا زمانی که کاربر بر روی این تبلیغات کلیک نکند باز نمی‌شوند.

کاربران مسنجر فیس‌بوک در صورت شروع گفتگو در مورد یک برند خاص، شاهد حضور تبلیغات خواهند بود. اما از آنجایی که در حال حاضر فیس‌بوک در حال آزمایش قرار دادن تبلیغات در مسنجر خود است، این تبلیغات به صورت آزمایشی برای کاربران نمایش داده می‌شود.

بنا به گفته فیس‌بوک، تبلیغات آزمایشی در مسنجر فیس‌بوک برای کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان در کشورهای استرالیا و تایلند نمایش داده می‌شود. این تبلیغات فرصتی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا تبلیغات را در صفحه اصلی مسنجر فیس‌بوک قرار دهند. این تبلیغ در قسمت زیر محلی که کاربر در حال گفتگو است نمایش داده می‌شود. ناگفته نماند که فیس‌بوک به شرکت‌ها اجازه ارسال پیام مستقیم را در اپلیکیشن مسنجر خود نمی‌دهد، مگر اینکه کاربر چنین تعاملی را آغاز کند.

اگر فیس‌بوک از نتیجه آزمایش حضور تبلیغات در مسنجر خود در کشورهای تایلیند و استرالیا رضایت داشت، به احتمال زیاد در چند ماه آینده شاهد حضور تبلیغات در مسنجر فیس‌بوک در سایر کشورهای دنیا نیز خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.