آغاز دوباره عرضه آپدیت اندروید 7 برای اچ‌تی‌سی 10

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش اچ‌تی‌سی عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا را برای پرچم‌داران خود به دلیل مشکلات نرم‌افزاری متوقف کرد. ظاهراً عرضه این آپدیت حالا مجدداً آغاز شده است.

0

گاهی شرکت‌های سازنده در عرضه آپدیت‌ها عجله می‌کنند و آن‌ها را با مشکلات نرم‌افزاری و باگ‌های مختلفی منتشر می‌کنند. اچ‌تی‌سی هم امسال در عرضه آپدیت اندروید 7 دچار چنین اشتباهی شد و چند روز بعد عرضه آپدیت را متوقف کرد. حالا خبر رسیده که این آپدیت با حجم 1.17 گیگابایت و شماره ساخت 2.41.401.3 مجدداً عرضه شده که آخرین وصله‌های امنیتی گوگل را نیز به همراه دارد.

همچنین گفته می‌شود اچ‌تی‌سی این آپدیت را علاوه بر گوشی HTC 10 برای گوشی‌های HTC 10 Lifestyle و HTC One M9 نیز در اروپا آغاز کرده است. به این ترتیب اگر از کاربران یکی از این سه گوشی هستید احتمالاً به‌زودی این آپدیت حیاتی را دریافت خواهید کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.