تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ احتمالاً با اکسینوس 7420 و 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد

خبرهای غیررسمی از عرضه سامسونگ گلکسی تب اس 3 در قالب تجهیز به پردازنده اکسینوس 7420 و 4 گیگابایت رم حکایت دارد.

0

همان‌طور که می‌دانید تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ تاییدیه‌های وای‌فای و بلوتوث را به تازگی دریافت کرده است. علاوه بر این، خبرهای رسمی و غیررسمی هم از رونمایی از این محصول در سه‌ماهه جاری میلادی خبر می‌دهند. این در حالی است که تاکنون اخباری در خصوص مشخصات این تبلت جدید سامسونگ منتشر نشده بود اما حالا، اخبار غیررسمی از کشور چین، تا حدودی از مشخصات این محصول جدید پرده‌برداری کرده است.

این اخبار غیررسمی که در قالب انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo پیش روی مشتاقان قرار گرفته از بهره‌مندی گلکسی تب اس 3 به تراشه اکسینوس 7420 و چهار گیگابایت رم حکایت دارد. مشخصات دیگر این محصول هم شامل فضای ذخیره‌سازی UFS2.0، درگاه یو‌اس‌بی نوع C و کلید هوم به همراه سنسور تشخیص اثرانگشت ادغام شده در آن است. این اخبار، به‌کارگیری مدل‌های SM-T820 و SM-T825 را به ترتیب برای نسخه‌های وای‌فای و LTE این تبلت جدید تایید می‌کند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.