نینتندو بازی نقش‌آفرینی Fire Emblem: Heroes را برای اندروید معرفی کرد

نینتندو هوای پلتفرم اندروید را به سردارد و رفته‌رفته عناوین بیشتری را برای کاربران اندرویدی گوشی‌های همراه معرفی می‌کند، اکنون نیز شاهد معرفی بازی نقش‌آفرینی Fire Emblem: Heroes برای اندروید هستیم.

0

نینتندو استراتژ‌ی‌های خاص خود را در صنعت بازی‌های رایانه‌ای دارد و انصافا هم باید گفت که با این استراتژی و به کمک عناوین محبوب خود توانسته است همچنان در دنیای بازی‌های رایانه‌ای حضور داشته باشد، از قرار معلوم نینتندو قرار است سال میلادی جاری با با تلاش مضاعفی سپری کند، چرا که چندی پیش شاهد رونمایی کنسول نینتندو سوئیچ از جانب نینتندو بودیم، از طرف دیگر اگر از طرفداران بازی‌های نینتندو هستید حتما به خوبی می‌‌دانید که عنوان پرطرفدار و محبوب Super Mario Run که پیش از این کاربران iOS از آن بهره برده بودند در راه گوگل پلی اندروید است، اکنون نیز خبرهایی از عرضه سومین بازی نیتندو برای پلتفرم اندروید به گوش می‌رسد.

بازی معروف و خوش ساخت Fire Emblem: Heroes قرار است در کنار iOS برای کاربران اندرویدی نیز معرفی شود. این بازی که به لحاظ سبک در گروه بازی‌های استراتژیک نوبتی قرار می‌گیرد، از عناوین بسیار محبوب نینتندو است و کاربران نینتندو به خوبی این مجموعه بازی را می‌شناسند.

نینتندو وعده داده است تا این بازی زیبا حدود دو هفته دیگر راهی گوشی‌های اندرویدی شود. بازی Fire Emblem: Heroes که برای تعامل با صفحه‌نمایش لمسی گوشی‌های هوشمند طراحی شده است از سبک استراتژیک نوبتی استفاده می‌کند و گیمر در این بازی قادر است تیم خود را گرد هم جمع کند. لازم به ذکر است که بعضی از کاراکترهای بازی Fire Emblem: Heroes از نسخه‌های قبلی این بازی در این نسخه جدید نیز حضور دارند و برای اضافه شدن جذابیت بازی شاهد حضور چند کاراکتر جدید نیز هستیم.

همانند سایر بازی‌های استراتژیک نوبتی در Fire Emblem: Heroes نیز شاهد کاراکترهایی هستیم که هر کدام برای خود قدرت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند. تعامل با بازی Fire Emblem: Heroes در گوشی‌های همراه هوشمند نیز کار سخت و دشواری نیست و گیمر با حرکت انگشت خود قادر است به کاراکتر داخل بازی فرمان حمله صادر کند. پس از هر مبارزه نیز گیمر قادر است با امتیاز‌های بدست آورده، کاراکتر دلخواه خود را قوی‌تر کند.

در بازی Fire Emblem: Heroes شاهد حالت داستانی هستیم، در کنار داستان بازی، گیمر قادر است در مبارزات جداگانه نیز شرکت کند. این مبارزات با سایر بازیکن‌ها انجام می‌شود. در Fire Emblem: Heroes شاهد قسمتی برای تمرین کاراکترها و بدست آوردن مهارت‌های بیشتر نیز هستیم.

کاربران علاقه‌مند به بازی Fire Emblem: Heroes از هم اکنون قادر هستند در گوگل‌‌پلی برای دریافت این بازی ثبت‌نام کنند. این کار باعث می‌شود تا در روز انتشار بازی Fire Emblem: Heroes در گوگل‌پلی به کاربر پیام داده شود.

androidauthority.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.