سوپر ماریو ران دو تا سه ماه دیگر به اندروید خواهد آمد

نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز معلوم نبود که بازی چه زمانی برای دانلود آماده باشد.

1

به نظر می‌رسد که نسخه کامل برنامه جهت دانلود تا حدود 2 ماه دیگر در اختیار کاربران اندروید قرار بگیرد. بسته به زمان دقیق عرضه، این بازی تنها در حدود 3 ماه در انحصار کاربران آی‌اواس خواهد بود که با توجه به جذابیت عنوان آن، بسیار کوتاه‌تر از مدت‌زمان مورد انتظار بسیاری از افراد است.

اعلام خبر عرضه این بازی برای اندروید آن‌هم بیشتر از یک ماه جلوتر، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه احتمالاً بازی سوپر ماریو ران در اندروید نیز به‌اندازه آی‌اواس طرفدار خواهد داشت، ارائه هر نوع جدول زمانی برای عرضه حتمی اپلیکیشن خوشایند است. هنوز معلوم نیست که چه نوع خریدهای درون برنامه‌ای برای نسخه اندروید وجود داشته باشد، اما به‌احتمال‌زیاد شبیه به نسخه آی‌اواس خواهد بود؛ در ابتدا می‌توانید برنامه را به‌صورت رایگان دانلود کنید و از مراحل محدود آن لذت ببرید. سپس برای استفاده از نسخه کامل باید مبلغ 10 دلار پرداخت کنید. انتظار داریم که خریدهای کوچکی برای آپدیت آیتم‌های درون بازی نیز وجود داشته باشد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. soheil می‌گوید

    همین هم از صدقه سری اپل بهشون میرسه!
    به نشان اپل احترام بگذارید!