تصاویر جدید منتسب به گوشی هوشمند جانشین اکسپریا XA سونی منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی که گفته می‌شود مربوط به مدل جانشین و به‌روزرسانی شده اکسپریا XA سونی است، منتشر شده است.

0

حدود یک ماه پیش رندرهایی از مدل به‌روزرسانی شده اکسپریا XA منتشر شده بود. گوشی هوشمندی که هنوز مشخص نیست با چه عنوانی به بازار عرضه خواهد شد و ممکن است نام‌هایی نظیر اکسپریا XA 2 یا حتی اکسپریا XB را یدک بکشد.

این در حالی است که به تازگی تصاویر جدیدی برپایه رندرهای ماه گذشته در اینترنت منتشر شده است. این تصاویر با رزولوشن پایین منتشر شده‌اند و از همین رو احتمال می‌رود از ویدئوهای تبلیغاتی منتشر نشده استخراج شده باشند.

عدم استفاده از کلید پاور عریض در این محصول حکایت از آن دارد که سنسور تشخیص اثرانگشت، دیگر در این کلید ادغام نخواهد شد. علاوه بر این، نکته قابلی توجه دیگر، جایگزینی درگاه میکرو یو‌اس‌بی با کانکتور یو‌اس‌بی C است. با استناد به این تصاویر، حداقل سه ترکیب رنگی قرمز، بنفش و آبی از این محصول تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

موقعیت سنسورهای مجاورت و نور هم در مقایسه با اکسپریا XA قرینه شده است. در قسمت پایین صفحه‌نمایش هم شاهد فضای خالی هستیم که می‌تواند نوید بخش استفاده از اسپیکرهای استریو باشد. با توجه به انتشار این رندرها و تصاویر در این موقع از سال، به‌نظر می‌رسد در کنگره جهانی موبایل 2017 که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد خبرهای جدیدی را از این محصول سونی خواهیم شنید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.