حالت مخصوص بازی برای آپدیت Creators ویندوز ۱۰ تأیید شد

مدتی است شایع شده که مایکروسافت در حال توسعه حالت مخصوص بازی در ویندوز ۱۰ است، اکنون شاهد تایید حالت مخصوص بازی برای آپدیت Creators ویندوز ۱۰ از جانب مایکروسافت هستیم.

0

بازی‌های کامپیوتری همیشه در حال پیشرفت بوده‌اند و در نتیجه، اجرای بازی‌های سنگین و باگرافیک بالا، فشار زیادی را متحمل کامپیوتر و سیستم‌عامل آن می‌کند. از طرف دیگر پلتفرم ویندوز، پلتفرمی است که سالانه بازی‌های بسیار زیادی برای آن توسعه داده می‌شوند. در نتیجه انتظار می‌رفت خیلی زودتر از این حرف‌ها مایکروسافت به فکر راحت‌تر کردن فرآیند اجرای بازی‌ها در ویندوز بیافتد.

به هر ترتیب به قول قدیمی‌ها ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است و در نهایت و با تاخیر زیاد، خبرهایی از اضافه شدن حالت مخصوص بازی در ویندوز ۱۰ به گوش می‌رسد. مایکروسافت وعده داده است تا حالت مخصوص بازی را در ویندوز ۱۰، ابتدا برای کاربران عضو اینسایدر خود با آپدیت Creators اضافه کند. با این حساب تا زمانی که چشم تمامی کاربران به حالت مخصوص بازی در ویندوز ۱۰ روشن شود، هنوز زمان باقی مانده است.

همان‌‌گونه که اشاره کردیم، حالت مخصوص بازی در ویندوز ۱۰ باعث می‌شود تا ویندوز سرویس‌های کمتری را اجرا کرده و به‌اصلاح سبک‌تر بالا بیاید تا در نتیجه در حین انجام بازی‌های با گرافیک بالا، شاهد اجرای روان‌تر آنها و عملکرد بهتر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ باشیم.

مایکروسافت در کنار تایید اضافه کردن این ویژگی، اطلاعات زیادی را از این حالت جدید با کاربران در میان نگذاشته است و وعده داده تا پس از آزمایش‌های بیشتر، اطلاعات دقیق‌تری را از علمکرد حالت ویژه بازی در ویندوز ۱۰ منتشر کند. در همین زمینه یکی از مدیران ارشد واحد ایکس‌باکس مایکروسافت مدعی شد که آپدیت جدید، آپدیت بزرگی برای ویندوز به حساب می‌آید و بی‌صبرانه منتظر بازخورد عملکرد حالت مخصوص بازی در ویندوز ۱۰ از جانب کاربران اینسایدر ویندوز ۱۰ است.

slashgear.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.