کمتر از یک درصد دستگاه‌های فعال اندروید به اندروید 7 نوقا مجهز هستند؛ 29.6 درصد به مارشملو

شرکت گوگل توزیع نسخه‌های مختلف اندروید روی دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل را اعلام کرده است.

0

جدیدترین گزارش گوگل در خصوص توزیع نسخه‌های مختلف اندروید در میان دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند حکایت از آن دارد که حدود 30 از دستگاه‌های اندرویدی از اندروید مارشملو استفاده می‌کنند. این رقم در ماه گذشته میلادی 26 درصد بود. اندروید آبنبات چوبی و کیت‌کت هم در مجموع روی حدود یک دوم از دستگاه‌های اندرویدی نصب هستند.

این در حالی است که اندروید نوقا شاهد رشد جزئی در ماه دسامبر بوده تا درصد آن از 0.4 درصد به 0.7 درصد برسد. در سال 2017 میلادی مطمئنا با نصب این نسخه از سیستم‌عامل اندروید روی دستگاه‌های جدید و قدیم، شاهد افزایش نرخ استفاده از آن خواهیم بود.

از جمله دلایل سهم بالای اندروید کیت‌کت و آبنبات چوبی می‌توان به استفاده از این دو نسخه از سیستم‌عامل روی نسخه‌های ارزان‌قیمت تلویزیون های اندرویدی و تبلت‌ها اشاره کرد که معمولا به‌روزرسانی جدیدی هم برای آن‌ها عرضه نمی‌شود. در نگاه کلی هم به‌نظر نمی‌رسد در سال 2017 میلادی دستگاه‌هایی که از کیت‌کت استفاده می‌کنند به‌روزرسانی تازه‌ای را دریافت کنند.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.