رونمایی ال‌جی از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD+ با نسبت ابعاد 18:9

ال‌جی در زمینه ساخت پنل‌‌های صفحه‌نمایش یدطولایی دارد، این بار نیز شاهد رونمایی ال‌جی از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی هستیم که با توجه به ویژگی‌های که دارد در حال حاضر در دنیا تک است، این صفحه‌نمایش 5.7 اینچی رزولوشنی برابر با  QHD+ دارد و از نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌برد.

0

اگر از طرفداران گوشی‌های همراه هوشمند ال‌جی هستید حتما می‌دانید که ال‌جی سعی کرد در جی 5، طرحی نو دراندازد و این گوشی‌ را به صورت ماژولار طراحی کرد. این ویژگی به مذاق کاربران خوش نیامد و به این ترتیب ال‌جی در جی 6 قید طراحی ماژولار را زده است.

از طرف دیگر همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد شاهد رونمایی صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی از جانب ال‌جی هستیم که رزولوشنی برابر با QHD+ دارد. نکته‌ای که در خصوص این صفحه‌نمایش جالب توجه به نظر می‌رسد، نسبت ابعاد این صفحه‌نمایش است، پنل جدید ال‌جی ابعادی برابر با ۱۸:۹ دارد.

چیزی که در خصوص این صفحه‌نمایش، هیجان انگیز به نظر می‌رسد،‌ حضور آن در پرچمدار بعدی ال‌جی است، ال‌جی در مراسم رونمایی صفحه‌نمایش جدید خود از به کار گرفتن این صفحه‌نمایش در پرچمدار بعدی این شرکت خبر داد و با این حساب به احتمال زیاد در ال‌جی جی 6 شاهد حضور صفحه‌نمایشی با کیفیت بسیار بالا و با نسبت ابعاد تصویر ۱۸:۹ خواهیم بود.

این صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل با میزان تراکم ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. ال‌جی بر این باور است که نسبت تصویر ۱۸:۹، انقلابی را در ابعاد تصویر پنل‌های نمایش گوشی‌های موبایل ایجاد خواهد کرد. بر اساس اعلام ال‌جی، ابعاد ۱۸:۹، اندازه بسیار مناسبی برای تماشای ویدئو و انجام کارهای مختلف بر روی صفحه‌نمایش گوشی است، با این ابعاد می‌توان روی استفاده دوگانه از این صفحه‌نمایش نیز در پرچمدار بعدی ال‌جی حساب باز کرد.

به غیر از نسبت ابعاد تصویر، این صفحه‌نمایش جدید ال‌جی از ویژگی‌های دیگری نیز بهره می‌برد، ال‌جی ادعا می‌کند که این پنل،‌پاسخگویی بسیار سریع‌تری نسبت به لمس انگشتان دارد و باریک‌تر طراحی شده است، مشاهده محتوای نمایش داده شده بر روی این صفحه‌نمایش نیز در فضای باز راحت‌تر انجام می‌شود و در کنار تمامی این موارد، از مصرف انرژی بسیار کمتری نیز بهره می‌برد.

با این حساب باید دید آیا ال‌جی جی ۶ با این صفحه‌نمایش جدید و سایر ویژگی‌هایی چشم‌گیری که ال‌جی در آن تدارک خواهد دید، می‌تواند رقیب مناسبی برای پرچمداران تا دندان مسلح سال ۲۰۱۷ باشد یا اینکه امسال نیز شاهد تکرار داستان پرچمدار ضعیف ال‌جی خواهیم بود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.