محصولات مفهومی Razer از نمایشگاه CES 2017 به سرقت رفت!

دو مورد از محصولات مفهومی شرکت ریزر از غرفه این شرکت در نمایشگاه CES 2017 به سرقت رفت.

0

شرکت ریزر نمایش موفقی در نمایشگاه CES سال جاری داشت. این شرکت علاوه بر محصولات نهایی، دو طرح مفهومی در حوزه گیمینگ را نیز پیش روی بازدیدکنندگان قرارداد. این در حالی است که مین لینگ تن مدیرعامل این شرکت روز جاری تایید کرد که دو نمونه از محصولات این شرکت که در فاز اولیه طراحی و تولید قرارداشته‌اند از غرفه این نمایشگاه، در روز آخر برگزاری سرقت شده‌اند. او در این خصوص می‌گوید:

روز جاری باخبر شدم که دو نمونه از محصولات مفهومی ما از غرفه CES سرقت شده‌اند. ما گزارش‌های لازم را تنظیم کرده و در حال حاضر در حال همکاری با مدیران نمایشگاه و مسئولان حقوقی برای پیگیری این ماجرا هستیم.

هنوز مشخص نشده کدام ‌یک از محصولات این شرکت به سرقت رفته‌اند اما در نمایشگاه CES 2017 تمرکز مسئولان این شرکت بیش از هرچیز روی پروژکتور آریانا و لپ‌تاپ سه صفحه نمایشه این شرکت بود. این اولین باری نیست که محصولات مفهومی ریزر سرقت می‌شوند. در سال 2011 میلادی هم طرح‌های مفهومی Blade این شرکت از آزمایشگاه تحقیق و توسعه این شرکت در سن‌فرانسیسکو سرقت شد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.