اچ‌تی‌سی احتمالا در حال آماده‌سازی یک گوشی با برند Vive

شرکت اچ‌تی‌سی مدت‌هاست که از برگزاری رویداد ویژه‌ای در تاریخ دوازدهم ژانویه سخن می گوید و حالا جزئیات بیشتری از محصول احتمالی این مراسم منتشر شده است.

0

ایوان بلس ویدئویی را در حساب توییتری خود منتشر کرده که احتمالا رویکرد اچ‌تی‌سی در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند را مشخص می‌کند. در بخش قابل توجهی از این کلیپ ویدئویی، تلاش‌های انجام‌شده و آزمایش‌های صورت گرفته روی طراحی گوشی‌های هوشمند و رسیدن به محصولات عجیب و غریب یا حتی ایجاد تنوع رنگی در گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود. این در حالی است که در انتها به گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی از برند وایو می‌رسیم.

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد تمرکز خود را روی تولید گوشی‌های هوشمند سازگار با تکنولوژی و یا حتی هدست‌های واقعیت مجازی بگذارد. اگرچه هنوز مشخص نیست که این سیاست، پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم گوگل را به همراه خواهد داشت و یا اینکه راهکاری شخصی سازی شده از این تکنولوژی را منجر خواهد شد.

لازم به ذکر است که این ویدئو از ژانویه 2016 میلادی در شبکه اجتماعی Vimeo آپلود شده بوده و چیزی حدود شش ماه در منظر دید همگان قرار داشته اما با وجود این، توجه چندانی به استفاده از عنوان وایو در این ویدئو نشده بود.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.