هواوی هم قصد عرضه گوشی با فناوری واقعیت افزوده گوگل تانگو را دارد

فناوری‌ واقعیت افزوده روز‌به‌روز طرفدارهای بیشتری پیدا می‌کند و سال گذشته لنوو اولین شرکتی بود که تبلتی را با پشتیبانی از واقعیت افزوده معرفی کرد، ظاهرا هواوی نیز قصد دارد یک گوشی با واقعیت پشتیبانی از افزوده گوگل تانگو روانه بازار کند.

0

اگر به فناوری واقعیت افزوده علاقه داشته باشید، حتما تاکنون نام تبلت Phab 2 Pro به گوش شما خورده است، این تبلت حدود یک سال پیش از جانب لنوو معرفی شد و از فناوری واقعیت افزوده گوگل تانگو پشتیبانی می‌کرد. ایسوس نیز با معرفی ذن‌فون AR علاقه خود به حضور در بازار واقعیت افزوده را نشان داد. این تبلت از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند.

از قرار معلوم هواوی نیز قصد دارد به صف شرکت‌کننده‌هایی بپیونند که محصولی را با پشیبانی از فناوری واقعیت افزوده گوگل تانگو روانه بازار کرده‌اند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند رمز آلود مشخص نیست، اما بدون شک این گوشی هواوی، از فناوری واقعیت افزوده تانگو گوگل پشیبانی می‌کند.

در حال محصولات انگشت شماری که از فناوری واقعیت افزوده گوگل تانگو پشتیبانی می‌کنند به لحاظ سخت‌افزاری از امکانات خوبی بهره می‌گیرند. به این ترتیب ممکن است پرچمدار بعدی هواوی از این فناوری جدید پشتیبانی کند. البته همان‌گونه که حتما در جریان هستید، فناوری گوگل تانگو هنوز در ابتدای راه است و اپلیکیشن‌های زیادی برای این نوع از واقعیت افزوده در بازار موجود نیست.

گفته می‌شود که تنها ۳۶ اپلیکیشن از واقعیت افزوده گوگل تانگو پشتیبانی می‌کنند. دلیل تعداد کم این اپلیکیشن‌ها را می‌توان  نوظهور بودن این فناوری جدید دانست، این امر باعث شده است تا توسعه دهندگان نرم‌افزاری تمایل زیادی به ساخت و توسعه اپلیکیشن با پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده گوگل تانگو نداشته باشند.

در مجموع باید گفت، بزرگان فناوری نظیر مایکروسافت علاقه زیادی به واقعیت افزوده نشان می‌دهند و این امر از آینده‌دار بودن این فناوری حکایت دارد. بازی پوکمون‌گو نیز که بر پایه واقعیت افزوده بنا شده است از طرفداران بسیاری برخوردار است و در نتیجه می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک شاهد تغییرات بیشتر و عرضه سخت‌افزارهای جدیدی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده باشیم.

ubergizmo.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.