نکسوس ۶ سرانجام آپدیت اندروید ۷.۱.۱ را دریافت کرد

نکسوس 6 موتورولا بالاخره به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 را در قالب فکتوری ایمیج و فایل فشرده OTA دریافت کرد.

0

گوگل به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا را ماه گذشته برای گوشی‌های سری پیکسل و سری نکسوس عرضه کرد. این در حالی است که نکسوس 6 موتورولا تنها گوشی هوشمند واجد شرایط از سری نکسوس بود که از قافله دریافت این به‌روزرسانی جا ماند. مسئولان گوگل تایید کردند وجود باگ در آپدیت نکسوس 6 مانع از عرضه آن شده است. پس از این اعلام شد گوگل این مشکل را برطرف کرده و نکسوس 6 هم بالاخره طعم اندروید 7.1.1 را در اوایل ماه ژانویه خواهد چشید.

با رسیدن به زمان موعود، حالا فکتوری ایمیج و البته فایل فشرده OTA به‌روزرسانی نکسوس 6 از طریق وب‌سایت توسعه‌دهندگان گوگل در دسترس قرارگرفته تا با فلش کردن آن، جدیدترین نسخه اندروید را پیش روی خود داشته باشید.

به‌نظر می رسد به‌روزرسانی امنیتی ماه ژانویه هم در این آپدیت قرارگرفته و عرضه به‌روزرسانی OTA به‌زودی آغاز خواهد شد. به‌روزرسانی OTA مناسب کاربرانی است که قصد ندارند با راهکارهایی نظیر استفاده از ADB سروکله بزنند.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.