سامسونگ اولترابوک ۱۵ اینچی فوق سبک Notebook 9 را معرفی کرد

سامسونگ شب گذشته در نمایشگاه CES 2017 نسل جدید اولترابوک‌های 15 اینچی نوت‌بوک 9 خود را معرفی کرد.

0

لپ‌تاپ‌های سری نوت‌بوک 9 سامسونگ را با وزن پایین و ضخامت کم می‌شناسیم و امسال نیز استثنایی در کار نیست. این نوت‌بوک 15 اینچی تنها 985 گرم وزن دارد؛ یعنی تنها ذره‌ای سنگین‌تر از مک‌بوک 12 اینچی اپل! به لطف آلیاژ منیزیم سامسونگ توانسته این نوت‌بوک 15 اینچی را سبک‌تر از بسیاری از رقبای کوچک‌تر بسازد بدون این‌که کیفیت ساخت آن پایین بیاید. شاید مهم‌تر این‌که این لپ‌تاپ سبک از نظر قدرت و کارایی نیز شما را محدود نکرده و به پردازنده‌های نسل هفتمی Core i7 اینتل به همراه 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است.

نوت‌بوک 9 همچنین به لطف حافظه پرسرعت SSD فوق‌العاده سریع بوده و حتی یک مدل با کارت گرافیک مجزای GeForce 940MX نیز هرچند با 220 گرم وزن بیشتر برای خرید وجود خواهد داشت. صفحه‌نمایش 15 اینچی این لپ‌تاپ وضوحی برابر با 1920 در 1080 پیکسل داشته که از زوایای دید و کنتراست عالی برخوردار بوده و می‌توانید آن را تا 180 درجه هم باز کنید. حتی با وجود ضخامت کم سامسونگ توانسته دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 کامل را به همراه HDMI و USB-C در این نوت‌بوک بگنجاند. به گفته سامسونگ شارژر این نوت‌بوک می‌تواند از درگاه USB-C آن را ظرف مدت 80 دقیقه کاملاً شارژ کند.

سامسونگ نسخه 13 اینچی این اولترابوک را با قیمت پایه 1000 دلار و نسخه 15 اینچی را با قیمت پایه 1200 دلار در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.