کاسیو ساعت هوشمند WSD-F20 را با اندروید ور ۲.۰ و GPS معرفی کرد

کاسیو به‌تازگی نسخه دوم ساعت هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرده که این‌بار با نسخه دوم پلتفرم پوشیدنی گوگل و GPS همراه شده است.

0

احتمالاً ساعت هوشمند اندرویدی و مقاوم WSD-F10 کاسیو را به خاطر دارید که سال گذشته و با قیمت 500 دلار معرفی شد. کاسیو حالا نسل دوم این ساعت را با نام WSD-F20 رونمایی کرده که GPS داخلی داشته و با اندروید ور 2.0 عرضه خواهد شد. این ساعت بسیاری  از ویژگی‌های نسل اول مانند  سه دکمه در سمت راست، بدنه 50 میلی‌متری ضدآب و صفحه‌نمایش دولایه با قابلیت تنظیم بین ساعت مونوکروم و اندروید ور را به ارث برده است. در عوض نسخه جدید به GPS مجهز بوده و از نقشه‌های رنگی آنلاین و آفلاین پشتیبانی می‌کند.

به گفته کاسیو اطلاعات نقشه این ساعت که از شرکت Mapbox تأمین می‌شود بسیار دقیق بوده و خواندن آن روی ساعت ساده است. جالب است بدانید اپلیکیشن‌های محبوبی مثل Foursquare، Pinterest و CNN هم از این نقشه‌ها استفاده می‌کنند. برای مسیریابی می‌توانید نقشه‌ها را ابتدا دانلود کرده و سپس در هر جایی به‌صورت آفلاین استفاده کنید. صفحه‌نمایش این ساعت نیز ضد اثر انگشت بوده و حالا دو صفحه‌ساعت Location و Traveler نیز به آن اضافه شده است. با سنسورهای ارتفاع‌سنج، فشار‌سنگ و قطب‌نما ساعت هوشمند کاسیو برای انواع ورزش‌ها و سفرها و کمپ‌های تفریحی ایده‌آل است و بیشتر مناسب افرادی خواهد بود که ظاهر ساعت‌های مچی مشهور G-Shock این برند را می‌پسندند.

کاسیو WSD-F20 را از بهار آینده به بازار عرضه خواهد کرد و انتظار داریم قیمت آن نیز همان 500 دلار تعیین شود.

digitraltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.