تمام فیلم‌هایی که ارزش انتظار برای دیدن در سال 2017 را دارند!

سال 2017 چند روزی است که آغاز شده و قرار است یک سال عالی دیگر برای حوزه فیلم‌های سینمایی و هالیوود باشد. در ادامه لیستی از عناوین مختلف سینمایی که در سال 2017 منتشر می‌شوند، آمده است. با فارنت همراه باشید…

7

طی چند هفته گذشته بیشتر منابع و سایت‌های جهان در رابطه با برترین‌های سال 2016 به صحبت پرداخته‌اند اما اکنون با ورود به سال جدید، بهتر است دیگر دست از سر سال گذشته برداریم. در ادامه لیست 20 فیلمی که در سال 2017 منتظر عرضه شدنشان هستیم را مشاهده می‌کنید(لازم به ذکر است که لیست زیر از هیچ‌گونه ترتیبی پیروی نمی‌کند):

فیلم Star Wars Episode VIII

تاریخ اکران: December 15, 2017 | بیست و چهارم آذر 1396

هر سال یک فیلم استار وارز؟ چرا که نه. نسخه‌های The Force Awakens و Rogue One سری استار وارز به طرفداران نشان دادند تجربه هیجان با فیلم‌هایی که وقایع آن در یک کهکشان بسیار دورتر رخ می‌دهد هنوز هم لذت‌بخش است. نسخه The Force Awakens کاراکترهای جدیدی را معرفی کرد و چندین تن از شخصیت‌های دوست‌داشتنی نسخه‌های گذشته را نیز دوباره به کار گرفت. با داشتن داستانی هیجان‌انگیز، در روز اکران این فیلم یقینا آن را مورد توجه قرار خواهیم داد.

 فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

تاریخ اکران: May 5, 2017 | پانزدهم اردیبهشت 1396

محافظ کهکشان مورد علاقه شما چه کسی است؟ فرقی ندارد چون همگی در نسخه بعدی این سری برگشته‌اند. Star-Lord، Gamora، Drax، Rocket و حتی Baby Groot نیز در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور خواهند داشت. در کنار این کاراکترها شخصیت Yondu، یک سری شخصیت‌های جدید و همچنین موسیقی‌های متن جذابی انتظار شما را خواهند کشید. نسخه اول سری بسیار جالب از کار درآمد اما با دو پیش‌نمایشی که از نسخه دوم منتشر شده، انتظار می‌رود اتفاقات جالب‌تری به وقوع بپیوندد.

 فیلم Spider-Man: Homecoming

تاریخ اکران: July 7, 2017 | شانزدهم تیر 1396

یکی از لحظات مورد علاقه طرفداران در فیلم Captain America: Civil War، ورود مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی Marvel بود. اکنون که Sony و Marvel Studios به توافقی دوستانه در رابطه با حق اشتراک این فیلم رسیده‌اند، در آینده شاهد تعامل بیشتری بین مرد عنکبوتی و سایر شخصیت‌های مارول خواهیم بود. بازیگر نقش مرد عنکبوتی در فیلم مذکور یعنی Tom Holland در آینده‌ای نزدیک به یکی از بازیگران مورد علاقه طرفداران تبدیل خواهد شد.

 فیلم Wonder Woman

تاریخ اکران: June 2, 2017 | دوازدهم خرداد 1396

فیلم Batman V. Superman: Dawn of Justice را به خاطر دارید؟ عملکرد درخشانی نداشت اما شخصیت Wonder Woman را به ما معرفی کرد. وقایع فیلم Wonder Woman در گذشته و پیش از فیلم Batman V. Superman: Dawn of Justice اتفاق می‌افتد. داستان فیلم به سرگذشت شخصیت Wonder Woman می‌پردازد که چگونه می‌خواهد وارد جنگی شده تا تمامی نزاع‌ها را به پایان برساند. اما در واقع این جنگ چنین سرانجامی نخواهد داشت.

 فیلم War for the Planet of the Apes

تاریخ اکران: July 14, 2017 | بیست و سوم تیر 1396

دو فیلم اخیری که از سری Apes منتشر شد، خارق‌العاده بود. به تازگی شاهد ارائه چندین صحنه از جدیدترین نسخه این سری یعنی فیلم War for the Planet of the Apes بودیم که نشان از ادامه‌ای زیبا برای این سری دارد. داستان فیلم به سرعت جلو می‌رود و شاهد موارد جدید بسیاری خواهیم بود. با تبدیل شدن آن به یک فیلم جنگی که ترکیبی از اسرار و شوخ‌طبعی را نیز در خود دارد، انتظارات بسیار بالا رفته و همگی منتظر لحظه اکران هستیم.

 فیلم Logan

تاریخ اکران: March 3, 2017 | سیزدهم اسفند 1395

بازیگر شخصیت Wolverine، آقای Hugh Jackman در فیلم‌های بسیاری از سری X-Men حضور داشته است. با توجه به اتمام نقش وی در این سری، داستان به اتفاقاتی در آینده می‌پردازد و لوگانی مسن‌تر به ما تحویل می‌دهد. با المان‌هایی از کامیک Old Man Logan، باید منتظر آینده‌ای جذاب برای این فیلم باشیم. گواهی بر این ادعا می‌تواند ویدویی از این فیلم باشد که در Fox Showcase به نمایش درآمد.

 فیلم Fast & Furious 8

تاریخ اکران: April 14, 2017 | بیست و پنجم فروردین 1396

نسخه بعدی این سری در چه مورد است؟ اهمیتی ندارد. اگر شما یکی از طرفداران هفت نسخه قبلی باشید، مطمئن از این یکی نیز راضی خواهید بود. سری سریع و خشن ادامه‌دار و طولانی شده است اما این طولانی شدن بر وفق مراد است و طرفداران هرچه نسخه‌های بیشتری ببینند، خوشحال‌تر خواهند شد.

 فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets

تاریخ اکران: July 21, 2017 | سی‌ام تیر 1396

فیلم دیگری وجود دارد که تا زمان انتشار پیش‌نمایش آن از وجودش خبری نداشتیم که البته با دیدن آن شگفت‌زده شدیم. فیلم‌ساز حرفه‌ای، Luc Besson در ساختن این فیلم سنگ تمام گذاشته و جلوه‌های بصری بسیار جذابی خلق کرده است. براساس یک کامیک علمی‌تخیلی فرانسوی، با Besson به سفری هیجان‌انگیز در بین ستارگان خواهیم پرداخت.

 فیلم Thor: Ragnarok

تاریخ اکران: November 3, 2017 | دوازدهم آبان 1396

در سال 2016 توانستیم تقریبا تمامی قهرمانان Marvel Cinematic Universe را در یک فیلم سینمایی ببینیم. تمامی انتقام‌جویان به جز Hulk و Thor اما مشکلی نیست چون این دو یک تیم عالی تشکیل داده‌اند تا جنگ Asgard به پایان برسانند. به نظر می‌رسد باید منتظر افراد دیگری از دنیا مارول باشیم تا در این فیلم جدید به آن‌ها بپیوندند. احتمالا در فیلم Thor: Ragnarok شاهد نبردهای جذاب بسیاری باشیم.

 فیلم John Wick: Chapter 2

تاریخ اکران: February 10, 2017 | بیست و دوم بهمن 1395

بازیگر معروف، آقای Keanu Reeves با یک سگ و کلی سلاح جدید برمی‌گردد اما داستان از چه قرار است؟ هنوز مشخص نیست. در قسمت اول شخصیت Wick از بازنشستگی درآمد و دنبال افرادی رفت که سگش را  کشته بودند. در تریلر قسمت دوم عبارت “The only way out is back in” به نمایش گذاشته شد که حاکی از آن است، آدمکش محبوب ما آنطور که به نظر می‌رسید سفر کوتاهی در این ماجرا در پیش ندارد و برای مدت زیادی درگیر خواهد بود. البته خواهشا این دفعه نذارید اتفاقی برا سگه پیش بیاد.

فیلم نامشخص مجموعه Cloverfield

تاریخ اکران: October 27, 2017 | پنجم آبان 1396

عنوانی که سابقا با نام God Particle می‌شناختیم، اکنون دوباره بر روی زبان‌ها افتاده و قرار است منتشر شود اما هنوز نام جدید آن معلوم نیست. با وجود این بازهم در مورد آن هیجان‌زده هستیم و احتمال یک فیلم زیبا را می‌دهیم.

 فیلم Justice League

تاریخ اکران: November 17, 2017 | بیست و ششم آبان 1396

به راستی دست خود آدم نیست و زمانی که بحث از حضور بزرگ‌ترین قهرمانان DC همه با هم بر روی نمایشگر می‌شود، نمی‌توان خوشحال نشد. می‌توان انتظار داشت که قهرمانان همانند فیلم Batman V. Superman باهمدیگر مبارزه نکنند یا شاید ابتدا با هم مبارزه کنند، سپس داستان تغییر پیدا کند. با چنین وضعیتی و روندی که فیلم‌ها در پیش گرفته‌اند، طرفداران کامیک‌های DC اوقات خوبی را سپری خواهند کرد.

 فیلم Blade Runner 2049

تاریخ اکران: October 6, 2017 | چهاردهم مهر 1396

هنگامی که حرف از معرفی فیلمی دیگر از Blade Runner شد، ابتدا همه فکر می‌کردند که به نوعی با یک ریبوت مواجه هستیم. بسیاری از فیلم‌های در گذشته چنین مسیری را طی کرده‌اند و به خاطر همین قضیه مقداری نگران شدیم. پس از انتشار اولین پیش‌نمایش فیلم Blade Runner 2049 نفس راحتی کشیدیم. هنوز تا زمان عرضه این فیلم مدت زیادی باقی مانده است، ما نیز امیدواریم عنوانی زیبا را شاهد باشیم و انتظاراتمان را برآورده کند.

 فیلم The Dark Tower

تاریخ اکران: July 28, 2017 | ششم مرداد 1396

سری Dark Tower نویسنده معروف، Stephen King، بسیار خواندنی است. برخلاف رمان‌های دیگر وی، Dark Tower دنیای زیبایی را به همراه کاراکترهایی عالی خلق کرده است. فیلم این مجموعه مشکلات خاص خودش را داشته اما با هنرنمایی بازیگرانی مانند Idris Elba و Matthew McConaughy به راه پیشرفت خود بازگشته است.

 فیلم Alien: Covenant

تاریخ اکران: May 19, 2017 | بیست و نهم اردیبهشت 1396

شبکه Fox ویدیویی از نسخه بعدی سری Alien را در مجموعه فیلم‌های سال 2017 خود به نمایش گذاشت. در ادامه داستان نسخه Prometheus، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی گروهی از افراد بر روی سیاره‌ای اشتباه فرود می‌آیند. می‌توان انتظار داشت که تعدادی از بیگانگان و نئومورف‌ها به آن‌ها حمله خواهند کرد.

 فیلم Get Out

تاریخ اکران: February 24, 2017 | ششم اسفند 1395

چه کسی از یک فیلم ترسناک جذاب خوشش نمی‌آید؟ با ورود کمدین Jordan Peele به ژانر وحشت، نمی‌توان حس درستی از قضیه داشت. در پیش‌نمایش فیلم Get Out ابتدا به نظر می‌رسید که دارد وارد مباحث مربوط به تبعیض‌نژادی می‌شود اما به یک‌باره تم محیط عوض شده و به ترسی عجیب و غریب تبدیل می‌شود که ممکن است شما را مجبور به روشن کردن برق‌های اتاق کند، البته اگر آن‌ها از ابتدا روشن نشده باشند.

 فیلم Dunkirk

تاریخ اکران: July 21, 2017 | سی‌ام تیر 1396

این یکی واقعا نیازی به تفکر در مورد دیدن و انتخاب آن نیست. فیلم Dunkirk توسط آقای خاص دنیای سینما یعنی کریستوفر نولان نوشته و کارگردانی شده است. در این فیلم شاهد هنرنمایی ستاره‌هایی مانند تام هاردی، سیلیان مورفی، کنِت برانا و هری استایلز هستیم. تقریبا اهمیتی ندارد که داستان در چه مورد است. تریلر آن فیلمی در مورد جنگ‌جهانی دوم را نمایش می‌دهد که قرار است حماسی باشد.

 فیلم Kong: Skull Island

تاریخ اکران: March 10, 2017 | بیستم اسفند 1395

کینگ کنگ عظیم‌تر از همیشه بازگشته است. اسم کنگ نیز خود دلیلی برای دیدن این فیلم خواهد بود. در فیلم پیش‌رو شاهد حضور بازیگرانی مانند تام هیدلستون، بری لارسون، ساموئل جکسون، جان گودمن و… خواهیم بود. براساس توضیحاتی که دریافت کرده‌ایم، داستان فیلم حول جستجو در رابطه با اصل و نسب کنگ می‌چرخد و شایعه شده است که این فیلم مقدمه‌ای بر ساخت فیلم King Kong vs Godzilla خواهد بود. مطمئنا چنین فیلمی شما را در جای خود میخکوب خواهد کرد.

 فیلم Ghost in the Shell

تاریخ اکران: March 31, 2017 | یازدهم فروردین 1396

با وجود جنجال‌هایی در مورد این فیلم، باید اعتراف کرد که توجه ما را به خود جلب کرده است. اگر از طرفداران انیمه این مجموعه هستید، باید در مورد چگونگی ریبوت فیلم آن کنجکاو باشید. پیش‌نمایش‌های آن دارای جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای است و بازیگر معروف، Scarlett Johansson، نیز به خوبی از عهده نقش خود برآمده است. به نظر ترکیب خوبی می‌آید.

 فیلم Baywatch

تاریخ اکران: May 26, 2017 | پنجم خرداد 1396

شاید تعجب کنید که فیلم Baywatch چگونه به لیست ما راه یافته است. خب برای شروع باید بگوییم که به سختی توانست به اینجا برسد. پس از دیدن اولین تریلر آن با حضور دوین جانسون، زک افران و الکساندرا داداریو، مشخص شد که چرا در این لیست حضور یافته است. فیلم Baywatch بامزه است و جانسون نیز یکی از بازیگران دوست‌داشتنی سینماست. بالاخره نوبتی هم باشد نوبت یک فیلم خنده‌دار باحال است.

Gamespot

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. بانو می‌گوید

    فیلم Hacksaw Ridge2016 فوق العاده بود

  2. محمد می‌گوید

    فیلم حلقه 3 چرا نیستش یا انابل 2

  3. حمزه می‌گوید

    سلام بنظرم لیستتون ناقصه.فیلم های خوبی مثه :
    رزیدنت اویل2017
    ،دزدان دریایی کاراییب ۵،
    Underword 2017
    و مومیایی رو از لیستتون یادتون رفته

  4. Mehdi می‌گوید

    ادمین عزیز Fast & Furious نیست…
    Fate of the Furious درسته

    1. هومن محمدزاده می‌گوید

      نه مهدی جان منظور بنده فیلم سریع و خشن هستش که معروفم هست…
      Fast & Furious رو سرچ کنین تو گوگل دستتون میاد چه فیلمیه
      موفق باشی

      1. مهزداد می‌گوید

        به نظرم شما یه بار سرچ کنید
        حق با آقا مهدیه

  5. پریسا می‌گوید

    اینا چیه اینهمه فیلم خوب اینا بدرد پسربچه ها میخوره