قیمت Galaxy A3 2017 و Galaxy A5 2017 سامسونگ تایید شد

اگر اخبار دسته گوشی‌های همراه منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که سامسونگ به تازگی از سری جدید گوشی‌های گلکسی A رونمایی کرده است. حالا قیمت دو گوشی از این سری مشخص شده است.

0

نسل جدید گوشی‌های گلکسی A سامسونگ علاوه بر تجربه به‌روزرسانی سخت‌افزاری، اکنون به قابلیت مقاومت در برابر آب بر اساس استاندارد IP68  و ویژگی‌های صفحه‌نمایش همیشه روشن، درگاه USB-C و شارژ سریع نیز تجهیز شده‌اند.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی Galaxy A5 2017 که از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی از نوع Super AMOLED به همراه پردازنده 8 هسته‌ای 1.9 گیگاهرتزی بهره برده و دارای 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دو دوربین 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است، با قیمت 429 یورویی از ماه آینده در بازار کشورهای اروپایی عرضه میشود.

در سوی دیگر Galaxy A3 2017 نیز که دارای مشخصاتی همچون نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی، تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی است هم با قیمت 329 یورویی به بازار خواهد آمد.

تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت مدل Galaxy A7 2017 منتشر نشده است؛ سامسونگ همچنین حرفی از زمان عرضه این محصولات در سایر بازارها به میان نیاورده، هرچند که برخی منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای از احتمال عرضه این محصولات در پایان ماه جاری در برخی بازارهای آسیایی خبر می‌دهند.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.